V
vierailija
Vieras
Kirjoitit juuri loistavan analyysin itsestäsi. Noloa!Näyttää ihan reppanalta, plus vahvempaan persoonaan en äkkiä usko, iso osa siitä nähdystä on pelleilyä ja teatteria, epävarmuus huokuu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kirjoitit juuri loistavan analyysin itsestäsi. Noloa!Näyttää ihan reppanalta, plus vahvempaan persoonaan en äkkiä usko, iso osa siitä nähdystä on pelleilyä ja teatteria, epävarmuus huokuu.
Väsynyt vasta-argumentti.Kirjoitit juuri loistavan analyysin itsestäsi. Noloa!
Eikäs nuo Käärijän ylisuuret pökät ollu ne samat kirpparihousut mitkä sillä ollu aiemminkinLuultavasti on stylistin järkkäämä puku joltain muotibrändiltä.
www.instagram.com
No minä en kyllä tykännyt erityisesti tostakaan että, ylimeikattu ja noi hiukset.![]()
@kartsariii Instagramissa : "💚🔥 Emma-gaala: The most streamed finnish song 2023"
117 likes, 1 comments - kartsariii February 17, 2024: "💚🔥 Emma-gaala: The most streamed finnish song 2023".www.instagram.com
Tässä oli onnistunu tyyli Käärijällä.
Ei ollut. Toi on kokopuku ja näyttää joltain muotiluomukselta. Rouva käyttää silmiään nyt.Eikäs nuo Käärijän ylisuuret pökät ollu ne samat kirpparihousut mitkä sillä ollu aiemminkin
Tämähän se olisi.Käärijällä on luisut kaljapullohartiat, huomaa erityisesti takaapäin, sen vuoksi puvuntakit eivät oikein istu. Ja vielä korostaa vaikutelmaa lysyllä ryhdillä
Ei Sanna Silander ihan syyttä postannut K:n kuvaa punaiselta matolta omaan stooriinsa. Stylistiä oli käytetty varmasti myös koruissa.Luultavasti on stylistin järkkäämä puku joltain muotibrändiltä.
Totta kai käyttää stylistiä. Muuten nähtäisiin joka juhlissa mustat housut, rusettivyö ja musta toppi.Ei Sanna Silander ihan syyttä postannut K:n kuvaa punaiselta matolta omaan stooriinsa. Stylistiä oli käytetty varmasti myös koruissa.
Tosi typerää noi suorat lainaukset jodelista taasen.Iltalehti seuraa K ryhmää.
Mustat housut ja musta toppi oli nytkinTotta kai käyttää stylistiä. Muuten nähtäisiin joka juhlissa mustat housut, rusettivyö ja musta toppi.
Höh höh, niin sinun makusi mukaan, monen muun mielestä Lauri itse suunnittelemissa asusteissaan ja nuorekkaampana.Mustat housut ja musta toppi oli nytkin. Minä tykkään, kun vetää tyylin aina vähän överiksi näissä kemuissa. Lauri ei ollut kovin juhlava. Jere oli tyylikäs ja persoonallinen olematta kuitenkaan omituinen. Sekä tää että menneen gaalan outfitti on ollut tosi onnistunut. Seksikäs ja tyylikäs samalla kertaa
.
Munkin mielestä Laurilla oli hyvin istuva ja itsensä näköinen tyyli. Jere oli erikoiseen tekstiiliinsä hukkuva pikku-ukkoHöh höh, niin sinun makusi mukaan, monen muun mielestä Lauri itse suunnittelemissa asusteissaan ja nuorekkaampana.
No ei, kalpeaksi meikattu, ja jostain kuvakulmasta melkein porsas tuli mieleen.Behmillä ei kyllä ole mikään erityisen hemaiseva hymy. Näyttää ihan tavistuijalta nauraessaan. Ilmankos on aina päällä peilin edessä harjoiteltu grace kelly -ilme
Tämähän seMustat housut ja musta toppi oli nytkin. Minä tykkään, kun vetää tyylin aina vähän överiksi näissä kemuissa. Lauri ei ollut kovin juhlava. Jere oli tyylikäs ja persoonallinen olematta kuitenkaan omituinen. Sekä tää että menneen gaalan outfitti on ollut tosi onnistunut. Seksikäs ja tyylikäs samalla kertaa
.
Jos tykkää p*rnotähdistä. Itse en niin välitä näistä, joiden imago perustuu tisseihin ja suttuiseen meikkiin.Nyt ku kattoi noi K:n stoorit vielä uudestaan niin kyllä itelle näyttäytyy Erika tyylikkäämpänä ku tää Behmi mukahauskoine juttuineen.
Käy silmälääkärissä, hienompi meikki Erikalla kuin Rita B:llä.Jos tykkää p*rnotähdistä. Itse en niin välitä näistä, joiden imago perustuu tisseihin ja suttuiseen meikkiin.
Näin sen minäkin näen, tulee helposti pellevaikutelma myöskin.Munkin mielestä Laurilla oli hyvin istuva ja itsensä näköinen tyyli. Jere oli erikoiseen tekstiiliinsä hukkuva pikku-ukko
Ja pepun esittelyyn, vieläkin itkee, kun ei saanut paljasta peppua esitellä viisuissa.Jos tykkää p*rnotähdistä. Itse en niin välitä näistä, joiden imago perustuu tisseihin ja suttuiseen meikkiin.
Eipä ole itkenyt eli lähdettä tälle, kyllähän se ihan viisuista lähti se suositus muuttaa pukua, muuten ois ehkä joutunut vaihtaan kappaleen sanoitusta kuten Malta.Ja pepun esittelyyn, vieläkin itkee, kun ei saanut paljasta peppua esitellä viisuissa.