K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Höh höh, niin sinun makusi mukaan, monen muun mielestä Lauri itse suunnittelemissa asusteissaan ja nuorekkaampana.
Eipä ole kummonen suunnittelija ja muutenkin tosi arkiset vaatteet. Sinänsä sillä ei ole väliä, kun sekin voi olla jonkinlainen statement. Nyt oli vähän tollanen tarkoituksellinen "oon oikeesti näin tavallinen kundi, arvostakaa mua" . Ei mitään hienoa.

Ei, röllillä vaan meni hermo, kun kukaan ei jaksa lähteä hänen solvaamisiin mukaan😁
No eipä tainnu kauaa kuunnella tarkistuksena, kun jo eka vittu lensi tuossa gaalapöydässä. Niin typerää - ja jos on tarkoitettu roolihahmoksi niin erittäin typerää. Jokin täytyy viirata päässä, että jaksaa tuota latteaa vttusitäja tätä vuodesta toiseen. Taitaa olla joku suojakuori itsestään epävarmalle tyypille.

No eipä tainnu kauaa kuunnella tarkistuksena, kun jo eka vittu lensi tuossa gaalapöydässä. Niin typerää - ja jos on tarkoitettu roolihahmoksi niin erittäin typerää. Jokin täytyy viirata päässä, että jaksaa tuota latteaa vttusitäja tätä vuodesta toiseen. Taitaa olla joku suojakuori itsestään epävarmalle tyypille.

Lopeta jo Kärtsän seuraaminen, kun kaikki ärsyttää. Voit siirtyä sinne Laten tylsyyden palvojiin.

MIkä on sun ongelma? Se että Kärtsä ja Behm bondaa vai. Kompostimammat on aina arvostelemassa kaikkia naisia ja nyt vielä naistenpäivän kunniaksi. 🙄
Niin juu, Erikan mollaaminen onkin sitä parempaa mollamista ku et siihen yhtä terhakasti puutu, onneks meitä puolustajia löytyy vielä tonne umkki ketjuun myöskin, josta sentään nämä loukkaamiset yleensä poistuu.

Yhteistyössä