Tekoäly potkii Nordeasta pihalle jopa 1500 työntekijää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos maailmalla riehuvat sodat tyssäävät raaka-aneiden kuljetukset teknologialle, ihmiskunta palaa takaisin käsipelillä työntekoon.
Me boomerit olemme käyneet läpi monia vaiheita historiassa.
Surettaa katsoa ihmisiä kaduilla, jotka ovat täysin kännykkänsä lumoissa.
Olin hiljattain yleisötilaisuudessa, jossa oli mahdollisuus osallistua yhden lahajortin arvontaan. Ryhmä naisia osallistui kisaan QR-koodin avulla. Arvontalaput- ja liput laatikkoon on mennyttä aikaa.

Jos maailmalla riehuvat sodat tyssäävät raaka-aneiden kuljetukset teknologialle, ihmiskunta palaa takaisin käsipelillä työntekoon.
Me boomerit olemme käyneet läpi monia vaiheita historiassa.
Surettaa katsoa ihmisiä kaduilla, jotka ovat täysin kännykkänsä lumoissa.
Olin hiljattain yleisötilaisuudessa, jossa oli mahdollisuus osallistua yhden lahajortin arvontaan. Ryhmä naisia osallistui kisaan QR-koodin avulla. Arvontalaput- ja liput laatikkoon on mennyttä aikaa.
Suretko siis sitä, että jos sodat tyssäävät raaka-aineiden kuljetukset teknologialle, niin nuo näkemäsi naiset eivät kykene osallistumaan lahjakorttien arvontaan, koska eivät selkeästikään osaa enää täyttää manuaalisesti arvontakuponkeja?

Onko yllätys ettei tämä olekaan pedofiilien seksipalsta?
Olit käsityksessä, että pääset kuolaamaan Omena-Jussin linkittämiä alaikäisten tyttöjen tissikuvia, ja jouduit harmiksesi lukemaan elämän karuudesta.
Kirjaudu ja vaihda rekkautuneiden kanssa itsellesi sopivia viestejä ettet toiste traumatisoidu tällä palstalla.
Sinulla on kyllä omanlaisesi mieli. Onnistuuko tuo ihan ilman stimulantteja?

Tuon yhdestä kolmanteen asiaan poukkoilun virkkeen sisällä olen kyllä kohdallasi huomannut, mutta kaikki tuo muu virtuaalioksennus oli kyllä tapasi mukaan jotakin ihan muuta kuin perheasioista porisemista.

Olen huomannut, että pääosa viesteistäsi on sitä, että väität muiden kirjoittajien poliittisen tai seksuaalisen suuntautumisen olevan jotakin, mitä itse pidät vastenmielisenä.

Oletko sinä sellainen törkysuinen pervomummeli, joka kadullakin sylkee vastaantulijoille kaiken saastan, mitä päähän pälkähtää?
Ohita viestini, jos ne saavat sinut suunniltaan.
Niin minäkin teen minua maalittaville viesteille.
Ihmeen tarkkaan olet näköjään kyylännyt jokaisen viestini.
Eikö sinulla ole mitään parempaa tekemistä?

Eihän niistä saa enää juurikaan palvelua, kaikki hoidetaan netissä ja joskus harvoin itse otan yhteyttä chatin kautta tai puhelimitse. Ja tilinhoitomaksut ovat korkeat. Muistan ajan, jolloin pankit vielä maksoivat ihan oikeasti korkoa talletuksista.

Eihän niistä saa enää juurikaan palvelua, kaikki hoidetaan netissä ja joskus harvoin itse otan yhteyttä chatin kautta tai puhelimitse. Ja tilinhoitomaksut ovat korkeat. Muistan ajan, jolloin pankit vielä maksoivat ihan oikeasti korkoa talletuksista.
👍 Pankkikonttoreita oli kotikulmilla ja niistä sain erinomaista palvelua. Sama juttu vakuutustoimistoissa, matkatoimistoissa, kurjakaupoissa jne.
Yle aamussa puhuttiin ikäihmisten kodinhoitajien korvaamisesta etäyhteydellä.

👍 Pankkikonttoreita oli kotikulmilla ja niistä sain erinomaista palvelua. Sama juttu vakuutustoimistoissa, matkatoimistoissa, kurjakaupoissa jne.
Yle aamussa puhuttiin ikäihmisten kodinhoitajien korvaamisesta etäyhteydellä.

Juuri näin. Nyt juuri on läheisillä ikäihmisillä hankaluuksia, kun eivät osaa eivätkä enää jaksa mitään tunnuksia hankkia, mutta eivät enää jaksa käydä tai kykene käymään asioitaan hoitamassa.

Juuri näin. Nyt juuri on läheisillä ikäihmisillä hankaluuksia, kun eivät osaa eivätkä enää jaksa mitään tunnuksia hankkia, mutta eivät enää jaksa käydä tai kykene käymään asioitaan hoitamassa.
Suomi tukehtuu Nokia-hurman jälkeiseen nettiaivojen jäätymiseen.
Kuuntelin hetki sitten Ylen podcastin Havaintoja muutoksesta. Tutkijanaiset olivat esitelleet tutkimustaan eduskunnassa, ja kansanedustajat olivat sanoneet heille, ettei heillä ole aikaa ajatella asioita.

👍

Oi sitä aikaa ennen nettiä.. hyvin pärjättiin ja yhdellä puhelimella per talous!
Muistelen usein aikaa, kun Tuhnis matkusti ympäri maailmaa. Hän soitti aina hotellista, kun saapui perille kulloiseenkin maahan.
Olen tehnyt elämässäni paljon puhelintyötä. Nykyään en soita juuri minnekään. Ei kännykässä ole samaa tunnelmaa kuin lankapuhelimessa.
On ihana katsoa vanhoja elokuvia, joissa ei ole mitään tietotekniikkaa. Marilyn Monroe kirjoittaa kirjoituskoneella Rakas minä nuorrun-elokuvassa vuodelta 1952
Radiossa on paljon historia-aiheisia ohjelmia.
Nykyajan ihmiset vain taistelevat digilaitteiden kanssa, ja jättidatakeskukset syövät hirveästi sähköä ja maa-aloja luonnolta.

Yhteistyössä