Kymmenet tunnetut suomalaiset tekoälyp0rnon uhreina mm. Kulmuni, Virta ja Purra. Missähän näitä voisi tarkastella, mutta vaan taiteellisilla silmillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen minäkin monen muun lailla saanut alepalta pöyristyttävää tekstiä päälleni, kun olen ollut hänen kanssaan eri mieltä. Hänen mukaansa kaikkien poikkeavien mielipiteiden täytyy tulla yhdeltä ja samalta vieraalta, koska eihän palstalla voi olla enempää hänen yksinkertaisesti oikeita mielipiteitään kyseenalaistavia kirjoittajia.
Niin hän on poikkeuksellisen vähälahjainen ja tekstinsä on sen mukaista 😖
Kohta sinä olet 10:ien muiden lailla myös Marko-Petri 😂

Ihmeellistä, koska hänhän on kuitenkin täydellisin ihminen koko Suomessa, ellei myös Euroopassa 😆
Tämä on huumoripalsta. Tiukkapipoiset silmiensä venyttelijät menkööt Itä-keskuksen Puhokseen ostoksille. Nauratti lukea raportti Purran vierailusta oikeiden ihmisten keskelle tasa-arvon päivänä.
Tämä palsta on hupia lehtien lukemisen lomassa.
Unohdin iltauutiset, kun katsoin Tyttti Tuppuraisen tiedotustilaisuuden häirintäselvityksestä.
Minua yksi sinnikäs ihailijani sanoi aikojnaan Euroopan omistajaksi. Mieluummin olisin Telluksen omistaja ja tyrkkäisin mailleni riehumaan tulleet amerikkalaiset, venäläiset ja israelilaiset huitsin nevadaan.

Tämä on huumoripalsta. Tiukkapipoiset silmiensä venyttelijät menkööt Itä-keskuksen Puhokseen ostoksille. Nauratti lukea raportti Purran vierailusta oikeiden ihmisten keskelle tasa-arvon päivänä.
Tämä palsta on hupia lehtien lukemisen lomassa.
Unohdin iltauutiset, kun katsoin Tyttti Tuppuraisen tiedotustilaisuuden häirintäselvityksestä.
Minua yksi sinnikäs ihailijani sanoi aikojnaan Euroopan omistajaksi. Mieluummin olisin Telluksen omistaja ja tyrkkäisin mailleni riehumaan tulleet amerikkalaiset, venäläiset ja israelilaiset huitsin nevadaan.
Kuinka narsistinen täytyy olla, että ottaa kehuna kun joku kutsuu Euroopan omistajaksi? Et taida olla penaalin terävin kynä.
🤣

Yhteistyössä