Tekoäly vie työt: Olemme pian kaikki risusavotassa - myös koksupersut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luuletteko että AI:n omistavat teknomiljardöörit haluavat meille tuleville työttömille luppoaikaa miettiä tulojen epätasaista jakautumista. No ei todellakaan, vaan ne laittavat meidät puuhastelemaan hengissä pysymisen ehtona niin paljon, ettei ole energiaa suunnitella vallankumouksia teknokraattien dystopiassa.

Mun työhön tekoäly vaikuttaa jo todella paljon. Olen aika kyllästynyt, joten mielihyvin lähtisiin vaikka jotakin ulkoilmahommia tekemään, jos sellaisia ilmaantuisi. Tosin selkä ei ehkä kaikkea kestäisi.

Mä vertaan risusavottaa salilla käyntiin. Miksi käydä salilla kun voi harrastaa liikuntaa risusavotassa ja saada siinä ohessa jotain hyödyllistä aikaan?
Harrastan hyötyliikuntaa. Kävin työvuosina jonkin verran kuntosaleilla.
Uutisissa kysyttiin bensapumpulla milloin bensan hinnan kipuraja ylittyy. Nainen vastasi, että sen jälkeen hän liikkuu polkupyörällä. Mielestäni liikkuminen julkisilla, kävellen, pyöräillen ym. vastaa risusavottaa. Kahvitauoilla risusavottametsissä voi tuikata metsän poroksi, mutta hyötyliikuntana kunto kasvaa ja tulee ihana ja rento olo.

Yhteistyössä