V
vierailija
Vieras
No sinua ei todellisuus kiinnosta muutenkaan niin sama mitä uskot.Höpö höpö.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No sinua ei todellisuus kiinnosta muutenkaan niin sama mitä uskot.Höpö höpö.
Juu Pentti on tää kelatuilla elävä syrjäytynyt luuseri, aito on se rähisijä.Eri tyyppi, kekätossari on Pentti Liedosta, aito Hämeenlinnasta.
ai että ovat tajunneet tämän serkku-asian tässä vuoden sisäänTuli senmoinen teoria mieleen että voisiko B ja D olla sukulaisia tyyliin serkkuja? Niin siksi luontevaa kulkea yhdessä ja jakaa kokemuksia?
Paitsi etten pelkästään niillä elä, enää, just ollaan sopimassa minun kahvilletulohetkeäkin Veikkauksen kanssa, tänään ei sopinut heille ku livelähetyspäivää kuulemma siellä. Sitä paitsi se originelli penttipöntti kirjoittaja en ollut minä edes.Juu Pentti on tää kelatuilla elävä syrjäytynyt luuseri, aito on se rähisijä.
Juu juu Pentti.Paitsi etten pelkästään niillä elä, enää, just ollaan sopimassa minun kahvilletulohetkeäkin Veikkauksen kanssa, tänään ei sopinut heille ku livelähetyspäivää kuulemma siellä. Sitä paitsi se originelli penttipöntti kirjoittaja en ollut minä edes.
Oioin kyllä asian samana iltana silloin, etten se minä kekätossari ollu.Juu juu Pentti.
Voi juma nytTuli senmoinen teoria mieleen että voisiko B ja D olla sukulaisia tyyliin serkkuja? Niin siksi luontevaa kulkea yhdessä ja jakaa kokemuksia?
Niin eihän niistä nyt mitkään pari vibat kyllä tule.Voi juma nyt![]()
Et ole, sinä et kykene omana itsenäsi kirjoitteluun.Mä olen tällä viikolla menossa Kultarantaan, Alex kutsu kahville.
Tuleehan, naismainen B sopii D:lle kuin nenä päähän.Niin eihän niistä nyt mitkään pari vibat kyllä tule.
Onnea, hieno juttu!Mä olen tällä viikolla menossa Kultarantaan, Alex kutsu kahville.
Bojan on miehinen mies, ystäviä ja kollegoja ovat.Tuleehan, naismainen B sopii D:lle kuin nenä päähän.
Naismaisempi kuin keskiverto nainen kyllä.Bojan on miehinen mies, ystäviä ja kollegoja ovat.
Onko Bojanista hyvää sormikuvaa?Bojan on miehinen mies, ystäviä ja kollegoja ovat.
Juuri näin.Naismaisempi kuin keskiverto nainen kyllä.
Usko nyt vielä näihin, seko K fani.![]()
Kärvällä on ainakin melko samanpituiset nimerön ja etusormi, nimetön hieman pidempi
Ihan looginen selitys, mitä pidempi nimetön, sitä enemmän reagoinu testosteroniin sikiökehityksessä, ihan näyttäs olevan tutkittuaUsko nyt vielä näihin, seko K fani.
Eli sithän K ois hetsku ku nimetön ei ole pidempi?Ihan looginen selitys, mitä pidempi nimetön, sitä enemmän reagoinu testosteroniin sikiökehityksessä, ihan näyttäs olevan tutkittua