V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itse odotan jolta kulta vastauksia #995.4
pirk 6,7,5 - 5. maaliskuuta 1963
reh ryös 11 ylöspäin - substantiivi ensimmäisestä sanasta
me sot san 10,9 - ehkä löytyy toista kautta
tarz 8,8 - biisi
5.1
lenn 7,8 - eräs suomalainen Lenn
la ga 5,4 tay sch - la ga biisi, T S saman niminen tv-sarja
Minulta puuttuisi vielä:En osaa auttaa edellisissä. Itsellä seuraavia puutteita:
1.1 ylälaidassa Sok 6-5 alas Sokea joka näkee (romaani)
2.1 oikeassa yläkulmassa PoPy 8 -- 9 Jun Jun kappale. Saanet siitä tuon toisenkin
2.2 oikeassa laidassa Jas 7-5, minkäänlaista bändiä en ole ahkeralla googlaamisella löytänt Kirjoita googleen Jas ja yhtye niin minulla on ainakin neljäs hakutulos
2.3 PanRyö 10-12 Elokuva
2.5 Mat 5-7-2-5-8-5 ja Aat 5-7 ja alareunasta ne mitä jo joku muukin kysyi Mat on Maria Aron teos. Aat löytyy kirjasamposta.
Voitko vinkata 1.1 …-00, sitten varmaan löydän tuon vir-sanankin.Minulta puuttuisi vielä:
1.1 Vir ja T.Sor välistä 5+8 - puuttuu
1.3 Vasen alakulma Jee, Joo, ja Jou välistä 16 -raamatunkohta
2.5 Vasen yläkulma M.W. M.I ja Pet välinen 10 - laita googleen MI ja pet, monikollinen sana
3.1 Oikea yläkulma Ver, Hev ja Mic molemmat 12 - molempiin tulee sama, mutta toiseen monikossa. Hev.tyyppi.
Kiitos vinkeistä. Enää ei puutu kuin tuo Virtanen.Voitko vinkata 1.1 …-00, sitten varmaan löydän tuon vir-sanankin.
Tää oli mullekin vaikea löytää. Loputtomasti piti selata ja selata. Hae kokeeksi biisillä "Yksinäinen asema"2.2 oikeassa laidassa Jas 7-5, minkäänlaista bändiä en ole ahkeralla googlaamisella löytänt Kirjoita googleen Jas ja yhtye niin minulla on ainakin neljäs hakutulos
No minulla ei ole. Tulee vain Jasmine-nimisestä laulajasta juttuja, spotify ja Iltalehti ja INsta. Ei mitään bändiä. Onko kotimainen vai ulkomainen yhtye? Kerro vaikka jonkun jäsenen etunimi, jos sillä löytyisi.
On the border2.3 PanRyö 10-12 Elokuva
Olen etsinyt googlella, wikipedialla ja imdb:llä. Ei löydy.![]()
Jasmine go-go2.2 oikeassa laidassa Jas 7-5, minkäänlaista bändiä en ole ahkeralla googlaamisella löytänt Kirjoita googleen Jas ja yhtye niin minulla on ainakin neljäs hakutulos
No minulla ei ole. Tulee vain Jasmine-nimisestä laulajasta juttuja, spotify ja Iltalehti ja INsta. Ei mitään bändiä. Onko kotimainen vai ulkomainen yhtye? Kerro vaikka jonkun jäsenen etunimi, jos sillä löytyisi.
1.2
keks 15 - minkähän alan keksijän keksintö. Tämä on lehti. Josmsulla on se vieressä oleva henkilö, niin hänen wikistään löytyy.
2.5
Mat 5,7,2,5,8,5 - elokuva ja näytelmä
Wkipediassa Lenn-sivulla. Sukunimi alkaa B:llä.5.1
lenn 7,8 - mikähän alan taitaja, kun mikää mitä löydän ei sovi
Ja täällä odotellaan vinkkiä esim. JiiKoolta tuohon samaan viimeiseen puuttuvaan Virtaseen 1.1.- enää ei puutu kuin 462 sanaa...
Wkipediassa Lenn-sivulla. Sukunimi alkaa B:llä.
Ja täällä odotellaan vinkkiä esim. JiiKoolta tuohon samaan viimeiseen puuttuvaan Virtaseen 1.1.Mikä virtanen puuttuu?
en tiedä miten liittyy ToSoon, mutta on Vir - yhtyeessäJa täällä odotellaan vinkkiä esim. JiiKoolta tuohon samaan viimeiseen puuttuvaan Virtaseen
1.1.Mikä virtanen puuttuu?
ToSo&kk 5,8 Vir
Kiitos, valmista tuli seitsemäntenä vajaassa 13 päivässä. Kyllä se näköjään on omien sivujensa perusteella on soittanut bassoa yhdessä biisissä, mutta sitä ei mainita ko. albumin tiedoissa.en tiedä miten liittyy ToSoon, mutta on Vir - yhtyeessä