Palstamummot xs-kokoon?

Nuoret naiset heittävät kaltaisesi wanhan naisen mielipiteellä vesilintua.

Nuorten naisten kuuluukin kasvaa omaksi itsekseen, omine mielipiteineen, mutta kyllä he ottavat oppia äitiensä ja isoäitiensä mielipiteistä ja viisauksista, elämänkokemuksesta.

Usko pois, kyllä me äidit ja tyttäret tällä palstalla sen tiedämme, omasta kokemuksestamme.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Kiitos mieltä lämmittävästä viestistäsi. Olen erittäin hyvällä tuulella.
Meidän naisten on vedettävä yhtä köyttä.
Loikoilen sohvalla ja kuuntelin Muistojen bulevardin. Topi Sorsakosken Haavekuvan kuuntelin monta kertaa. Laulusta kumpuaa paljon ihania muistoja. Olen ollut samanlainen haavekuva hyvin monelle miehelle. Uskokaa tai älkää.
Elämä jatkuu. Minun kautta maailmaan on syntynyt minua miljoona kertaa ihanampia haavekuvia. Katselin äsken heidän kuvia ja videoita yhdestä maailman ihanimmista maista.

👍

Mieleeni muistui radiokuunnelma Yhtä köyttä -yhdistys. Äitini tykkäsi kuunnelma radiokuunnelmia.

Alla on lainaus siitä mitä sanoit oikeasti. Käytännössä kun sanot että se on biologian vastaista niin silloinhan se on myös evoluution vastaista.

Selitäpä nyt että mitä ihmettä tarkoitat evoluution vastaisella ympäristöllä? Sehän on nyt sitä mitä se on valitettavasti ja nimenomaan ihmisen evoluution takia.
Biologia ja evoluutio ei ole toistensa synonyymejä.

Mutta kyllä, olet oikeassa siinä, että sanoin olevan biologian vastaista miesten elävän niin vanhoiksi. Tuo on harhaanjohtavasti sanottu. Miehet on vaan ennen kuolleet nuorempina ja nykyään he voivat elää pidepään riskittömämmän elämän vuoksi. Sitä tarkoitan evoluuton vastaisella ympäristöllä :ROFLMAO:

Viimeksi muokattu:
Hän muistaa tuon sitten kun vanhana pyydät häneltä apua.

Toimin itse oman vanhempani omaishoitajana. Se on täysin eri asia, kuin se, että oma kummpanini olisi tässä kohtaa omaishoidettava. Minä mielummin jaa elämäni kumppanini kanssa.

Mielenkiintoista, että sinä rinnastat vanhemmuuden ja kumppanuuden samankaltaisiksi suhteiksi.

Lisäksi huomautan, että auttaminen ja omaishoito ovat aika kaukana toisistaan.

Yhteistyössä