V
vierailija
Vieras
Tai sit ihmisiä ei kiinnosta teiän kakkajutut.Älä välitä, näillä kiusaajilla ei ole muuta tekemistä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tai sit ihmisiä ei kiinnosta teiän kakkajutut.Älä välitä, näillä kiusaajilla ei ole muuta tekemistä.
Tällä kanavalla ei muuta kirjoitetakaan kuin kakkaa ja kun joku kertoo elämästään niin miinustetaan pois. Säälittävää kateellisuutta.Tai sit ihmisiä ei kiinnosta teiän kakkajutut.
Höpön löpöä, pierukakkatarinaa ne poistuneet oli, ei minun oman elämän kertomiset ole poistuneet vaan.Tällä kanavalla ei muuta kirjoitetakaan kuin kakkaa ja kun joku kertoo elämästään niin miinustetaan pois. Säälittävää kateellisuutta.
No tämähän se on.Tällä kanavalla ei muuta kirjoitetakaan kuin kakkaa ja kun joku kertoo elämästään niin miinustetaan pois. Säälittävää kateellisuutta.
Ei se poistelu kerro kiinnostuksesta vaan yhden sairaan ihmisen pakkomielteestä, valitettavasti.Tai sit ihmisiä ei kiinnosta teiän kakkajutut.
Minä poistelen kaikki pieru- ja kakkajutut ainakin, Häärijään liittyen ei tainnu kaikki lähtee.Ei se poistelu kerro kiinnostuksesta vaan yhden sairaan ihmisen pakkomielteestä, valitettavasti.
Laihdutusfetissi? Ennemmin syömishäiriö.Fetisti on.
En puhunut itsestäni.Laihdutusfetissi? Ennemmin syömishäiriö.
Laihdutusfetissi? Ennemmin syömishäiriö.
Sanoo kateellinen ja katkera mummo.Siitä maineesta se ei koskaan pääse eroon, koska muutahan se ei ole. Vittu -ukko (se sen ihan oma juttu) ei oikein kanna.
Tekee pahaa lukea niitä kurjoituksiaan.Laihdutusfetissi? Ennemmin syömishäiriö.
Häärijä tullaan ikuisesti muistamaan ainoastaan Haju-Häärijänä.Varmaan mädäntyneeltä HK:n siniseltä
No voi, nythän en ole vähään aikaan kirjoittanut mitään aiheesta, niin paljon muuta juttua nyt et ei ole päällimmäisenä tässä.Tekee pahaa lukea niitä kurjoituksiaan.
Lukihan toi paikka jodelissa jo eilen, bongauksissa alunperin.Nyt selvisi kuvauskohde. Joku ihme roskaruokapaikka.
Ää, kammannut vaan ton yhen kiehkuran eteen.Bojan on värjänny lisää hiuksia harmaansävyllä!
Etpä nyt ole ihan perillä asioista. Tuolla ovat käyneet syömässä vaan ja kuvaukset oli ihan eri paikassa.Nyt selvisi kuvauskohde. Joku ihme roskaruokapaikka.
Jos puhut instatägätyistä löytyvästä postauksesta, se on ihan eri paikka missä oli bongattu kuvaamassa.Lukihan toi paikka jodelissa jo eilen, bongauksissa alunperin.
En puhu, minulla vaan instanavi käytössä muuteskin.Jos puhut instatägätyistä löytyvästä postauksesta, se on ihan eri paikka missä oli bongattu kuvaamassa.
Tai en tiedä mitä siellä instassa ees on.En puhu, minulla vaan instanavi käytössä muuteskin.
Ravintolan omilla ig sivulla puhutaan kyllä videosta joka julkaistaan pian.Etpä nyt ole ihan perillä asioista. Tuolla ovat käyneet syömässä vaan ja kuvaukset oli ihan eri paikassa.
On jo julkaistu vai tarkoitatko jotain toista videota vielä?Ravintolan omilla ig sivulla puhutaan kyllä videosta joka julkaistaan pian.