V
vierailija
Vieras
Äläs nyt yritän venkoilla kun kaikki näkee että sä olet kateellinen![]()
Ahaa, ja taas muka kateellinen. Mistä ihmeestä? Monesti olen kysynyt, mutta et ole vastannut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Äläs nyt yritän venkoilla kun kaikki näkee että sä olet kateellinen![]()
lepanteri on se joka on aina seksiketjuissa kuolaamassa ja kommentoimassaErehdyt aina kirjoittajista. Keskity omiin kirjoituksiin, joissa on paljon parantamisen varaa.
Sinä myöslepanteri on se joka on aina seksiketjuissa kuolaamassa ja kommentoimassa
-eli sä!
Ei tämän palstan pervot laukea muuten kuin minun viestejä lukemalla.No otsikon perusteella suosittelen miespuolisille vähintään masturboinnin kerran viikossa. Tekee hyvää myös eturauhasen hyvinvoinnille.
Sun viestien kohdalla käy kaikilla miehillä aina näinEi tämän palstan pervot laukea muuten kuin minun viestejä lukemalla.
Ei tämän palstan miesoletetuilla ole koskaan ollut mitään seksielämää. On täysin samantekevää laukeaako elin vain pysyykö ikuisessa lerpputilassa. Ehkä joku alaikäinen, aliravittu, kielitaidoton aasialaishempukka saa siihen hieman eloa,Sun viestien kohdalla käy kaikilla miehillä aina näin![]()
Älä yritä olla humoristinen kun et siihen ole ikinä ennenkään pystynytEi tämän palstan miesoletetuilla ole koskaan ollut mitään seksielämää. On täysin samantekevää laukeaako elin vain pysyykö ikuisessa lerpputilassa. Ehkä joku alaikäinen, aliravittu, kielitaidoton aasialaishempukka saa siihen hieman eloa,
kun tarpeeksi kauan jyystää ja vatkaa samalla kun pervo roikkuu tällä palstalla.
Sinulla ei ole minkäänlaista huumorintajua.Älä yritä olla humoristinen kun et siihen ole ikinä ennenkään pystynyt