Palstamummot xs-kokoon?

Veikkaan, että luen enemmän julkaisuja viikossa kuin sinä elämäsi aikana.

Enkä ole kiinnotunut journalistin näkemyksestä tässä kohtaa. Olen kiinnostunut otannasta, ikähajonnasta, kysymysten asettelusta ym. Iltalehden jutun tiimoilta voi hatarasti tehdä päätelmän, että kyse on naisten keskimääräisestä iästä, jota miehet pitävät kiinnostavana. Minua kiinnosta myös hajonta sen tiimoilla. Lisäksi olen kiinnotunut siitä, mikä hajonta on vastanneiden ikähaarukassa ja kuinka vanha on vanhin vastaaja.

Kritisoin myös vahvasti argumentointia, että kaikenikäiset miehet ovat kiinnostuneita 25 vuotiaista, koska se antaa ymmärtää kaikkien miesten olevan kiinnostuneita 25 vuotaista, joka ei pidä paikkaansa. Toiset tykkää 18 vuotiaista ja toiset 55 vuotiaista.
Kiihtyneessä tilassa (?) puheet muuttuvat Donald-sedän mallin mukaisiksi? :rolleyes:

No itse asiassa ne s-kokoiset, jotka hän osti, olivat reilun väljiä kun yhden eilen päälleen puki.:giggle:
Maltoitko kuitenkin ottaa kaulahihnan tai flexin pois kaulasta paitojen sovittamisen ajaksi, kun noin tarkkaan kyttäät vaimosi vaatekokoa?

Mun mies ei ole välittänyt tietää mun vaatekokoa hoikkana eikä pyöreämpänä.

• Haha
Reactions: Johnny Appleseed
Montako sinä 👵🏻 olet taas tänään tullut 🍺🍺🍺🍺🍺🍺 siemaissut kun ei yksinkertaisetkaan asiat uppoa tajuntaas?

666 oli nääs allekirjoittajien määrä siinä viestissä
Ei kun sinua ohjaa vihtahousu automaattikirjoituksella. Olet pahojen henkien riivaama sieluparka.
Olen teettänyt laajan kyselyn, ja vain yksi palstan vakkari on puolellasi. Hän on myös ateisti ja ilkkuu menetetyn paratiisin hedelmänimimerkillään.

Yhteistyössä