V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä taas luulen et noi Suomen oddsit on viisufanien kuplaa jälleen kerran, ja se myös et Suomessa löydään vetoa paljon tilastojen mukaan. Ei voittanut BL omana vuonnaan, eikä viime vuonna Ruotsi, vaikka lopussa oddsit 50% voittoon. Itelle jokin tökkii tossa Peten laulussa, biisiin kyllästynyt jo myöskin.Käärijän hassu hoono enklanti käppänähahmo on niin menneen talven lumia Euroviisuissa, kuin halpa kopio mistä tahansa.
Eurooppa rakastaa Parkkos-Peteä, tulikuuma, kansainvälisen tason hottis ja oikeasti mies, joka osaa laulaa. Ammattitaitoinen ja lahjakas.
Käärijän hassu hoono enklanti käppänähahmo on niin menneen talven lumia Euroviisuissa, kuin halpa kopio mistä tahansa.
Eurooppa rakastaa Parkkos-Peteä, tulikuuma, kansainvälisen tason hottis ja oikeasti mies, joka osaa laulaa. Ammattitaitoinen ja lahjakas.
Joo, pelkkä pyykkilautavatsa ei riitäKummasti niitä Kärtsästä inspiroituneita kisaajia riittää joka vuosi ja muutenkin viisufanit jaksaa edelleen muistella ja fanittaa. Parkkospetestä ei taida tulla samanlaista ilmiötä. Sellaista kipinää ei hänestä löydy.
No tota muistelua en oo kyllä huomannut missään, ja ns. matkiminenkin on ihan tulkintakysymyksiä.Kummasti niitä Kärtsästä inspiroituneita kisaajia riittää joka vuosi ja muutenkin viisufanit jaksaa edelleen muistella ja fanittaa. Parkkospetestä ei taida tulla samanlaista ilmiötä. Sellaista kipinää ei hänestä löydy.
Mulle on ihan se ja sama mitä ihmiset Käärijästä ajattelee, ei ole mun makuun. Sun Pete hehkutus on outoa, koska ei ole millään tavalla erikoisen komea tai lahjakas. Suomen veikkaan päätyvän sijalle 5.Käärijän hassu hoono enklanti käppänähahmo on niin menneen talven lumia Euroviisuissa, kuin halpa kopio mistä tahansa.
Tämä on siltä osin totta et K:ssa oli tietynlainen kipinä. Usein näissä sijalle 1-3 tulleissa on sellainen.Kummasti niitä Kärtsästä inspiroituneita kisaajia riittää joka vuosi ja muutenkin viisufanit jaksaa edelleen muistella ja fanittaa. Parkkospetestä ei taida tulla samanlaista ilmiötä. Sellaista kipinää ei hänestä löydy.
Mulle on ihan se ja sama mitä ihmiset Käärijästä ajattelee, ei ole mun makuun. Sun Pete hehkutus on outoa, koska ei ole millään tavalla erikoisen komea tai lahjakas. Suomen veikkaan päätyvän sijalle 5.
Mihon se hullun lehmän tauti muuten katosi täysin? Sehän oli siis tauti joka muuttaa aivot pesusienen kaltaiseksi reikäiseksi hötöksi. Muistan, että joku brittimies sai taudin syömällä kurkkukivussa tautilihaa. Kun kurkku on todella kipeä, takakitalaen iho on haavaumilla ja yhteysväylö aivoihin aukiNo ei tiedetty varmaksi minusta ysärillä (jolloin asiaa viimeksi tsekkailin).
Näkeehän sen jo striimeistäkin, jopa Erikalla oli enemmän viime vuonna tähän aikaan.Ei tuu kyllä Parkkosesta tai Lampeniuksesta mitään ccc:hen ja Kärtsään verrattavaa ilmiötä. Ei oo nähtävillä mitään sellaista. Kyllä sen jo tietäisi jos olisi.
Algoritmin koulutusta se taitaa olla, kun välillä oli pitkään postailematta tai postaili harvakseen. Taitaa pian tulla jotain uutisia, joille halutaan huomiota.Just wondering, miksihän K. postaa Taiwanin kuvia melkein päivittäin. Ei silti, kyllähän niitä katsoo, mutta ei niissä sinänsä ole mitään sellaista uutta mitä olisi ollut aiemmin.![]()
Pete puhuu huonosti englantia myös.Käärijän hassu hoono enklanti käppänähahmo on niin menneen talven lumia Euroviisuissa, kuin halpa kopio mistä tahansa.
Jahtasin munaa koko viikonlopun.Oliko ryhmäläisillä munanetsintää eilen?
Nuo pånikkäkuvat on tylsiä, yhtä tyhjän kanssaAlgoritmin koulutusta se taitaa olla, kun välillä oli pitkään postailematta tai postaili harvakseen. Taitaa pian tulla jotain uutisia, joille halutaan huomiota.
Löytykö?Jahtasin munaa koko viikonlopun.
Se yrittää kaventaa nakkisormiaan, jotta voi pujottaa siihen BojeresormuksenMihin on kadonnut Jeren kädestä se iso mystakivinen sormus, joka oli aina yksinään toisessa kädessä etusormessa. Sitä ei ole ollut kuvissa enää pitkään aikaan.