V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se äksän K fani pelleshippaaja on ainakin tosi nolo, joka niitä muka tietämisiään jakaa. Sama se tanskalainen kaveri, ihan nyt jo se typerä sormuspakotuskin.Miten joku ees jaksaa jatkuvasti yhdistää Jeren ja Bojanin tekemisiä. Hohhhoijaa.
Ei ole tulossa, tais puhua menneestä jutusta.Olipas kiva podcast ja niin paljon opittavaa tämänkin palstan mammoille. Ja Bangokiin tulossa vielä työreissu![]()
Ei puhunut vaan että on tulossa.Ei ole tulossa, tais puhua menneestä jutusta.
No mene ihmeessä, naama tosin ikääntyneillä valahtaa siitä huolimatta. Painovoiman laki ja jos et kestä peilikuvaasi niin kannattaa ottaa kokonaamabotox!Kohta täytyy mennä botox korjauksiin, naama valahtunut, kun katsoo ekaakin kuvaa. Ei näytä päivääkään alle nelkyt vee noissa.
Mä olen kanssa miettinyt, miten Bojanin naama on niin valahtanut. Mutta ei hän alle nelikymppiseltä ole näyttänyt pitkään aikaan eikä se botox sitä korjaa, vaikka käyttääkin.Kohta täytyy mennä botox korjauksiin, naama valahtunut, kun katsoo ekaakin kuvaa. Ei näytä päivääkään alle nelkyt vee noissa.
Miten se rupsahtikin niin lyhyessä ajassa.Mä olen kanssa miettinyt, miten Bojanin naama on niin valahtanut. Mutta ei hän alle nelikymppiseltä ole näyttänyt pitkään aikaan eikä se botox sitä korjaa, vaikka käyttääkin.
Puhun kuntovalmentajasta, pönttö.No mene ihmeessä, naama tosin ikääntyneillä valahtaa siitä huolimatta. Painovoiman laki ja jos et kestä peilikuvaasi niin kannattaa ottaa kokonaamabotox!
J on elähtäneen juopon näköinen monessa kuvassa.Miten se rupsahtikin niin lyhyessä ajassa.
No sanopa muuta ja vielä sillä pierunhaisteluilmeellä virnuilee.Miten se rupsahtikin niin lyhyessä ajassa.
Näin on. Naaman alaosa leventyny. Parta pahentaa asiaaJ on elähtäneen juopon näköinen monessa kuvassa.
JereMiten joku ees jaksaa jatkuvasti yhdistää Jeren ja Bojanin tekemisiä. Hohhhoijaa.
Kyllä miehetkin käyttää botoxia nykyään ja B:llä tuntuu olevan ennaltavanhenemisgeeni.Mä olen kanssa miettinyt, miten Bojanin naama on niin valahtanut. Mutta ei hän alle nelikymppiseltä ole näyttänyt pitkään aikaan eikä se botox sitä korjaa, vaikka käyttääkin.
Cha cha cha foreverSe äksän K fani pelleshippaaja on ainakin tosi nolo, joka niitä muka tietämisiään jakaa. Sama se tanskalainen kaveri, ihan nyt jo se typerä sormuspakotuskin.
Tekee varmaan kotitöitä. Mökillä voi olla vielä liian kylmä varsinkin, jos ei ole kunnon kenkiä.Onko Pentti paikalla?
Pierukorttikin sitten taas pelattuNo sanopa muuta ja vielä sillä pierunhaisteluilmeellä virnuilee.
Ikäistään nuoremmalta näyttää.Kyllä miehetkin käyttää botoxia nykyään ja B:llä tuntuu olevan ennaltavanhenemisgeeni.
Juu rupsahtanut pahasti. Vois jotain tehdä rasvaletilleenkin.Kyllä miehetkin käyttää botoxia nykyään ja B:llä tuntuu olevan ennaltavanhenemisgeeni.
Sama stailaajako kuin Voguessa ja Emma-gaalassa aikoinaan. Ei oikein sovi kenellekään tuo 1800-luvun pastorityyli. Stailaaja voisi nykyaikaistaa tyyliään tähän päivään. Jere on kuvissa kuitenkin ihana oma itsensä.Hyi miten epäonnistuneita noi mielikampajan kuvat J:stä, ihme jakaus.
Persekin levinnyt, näyttää kolmiolta koko mies.Juu rupsahtanut pahasti. Vois jotain tehdä rasvaletilleenkin.
Ehei, en ole ton niminen kyllä, mutta jos minusta tossarista puhutaan niin koko päivän ollut asioilla liikenteessä, nyt ehin noin puoli tuntia hengehtää kotona ennenkuin pitää lähtee bussipysäkille ja sinne verikokeisiin. Ei oo mökilläkään kylmä, miks olisi, mutta enpä tiedä lähenkö tänään enää ton jälkeen sinne. On kyllä hyvät lenkkimaastot.Tekee varmaan kotitöitä. Mökillä voi olla vielä liian kylmä varsinkin, jos ei ole kunnon kenkiä.