V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Näyttää p*rnotähdeltä. K fanin typerä trollaus tämä.Kuka se aasialaisen näköinen mies on ja miten liittyy Bojaniin?
No ainahan Bojan on näyttänytNäyttää p*rnotähdeltä. K fanin typerä trollaus tämä.
Ei vaan se aasialainen, pölhö.No ainahan Bojan on näyttänyt
Höpön löpöä, mutta googlasin niin toi arvo ei kai silleen huolestuttava vielä, syynä voi olla vaikka rasitus, ainoa et oli kohonnut 20% puolen vuoden takaisesta mittauksesta. Sit kun kaikki loputkin tulokset tulee, pitää miettiä onko tarve lääkärin tulkita noita. Jotain tarjousta sinne minulle mainostettiin tossa.R*nkkaat liikaa. Käsiesi mukana on kulkeutunut bakteereja elimistöösi
Miehelle alhainen kyllä.Höpön löpöä, mutta googlasin niin toi arvo ei kai silleen huolestuttava vielä, syynä voi olla vaikka rasitus, ainoa et oli kohonnut 20% puolen vuoden takaisesta mittauksesta. Sit kun kaikki loputkin tulokset tulee, pitää miettiä onko tarve lääkärin tulkita noita. Jotain tarjousta sinne minulle mainostettiin tossa.
En ole sellainen että.Miehelle alhainen kyllä.
Kyllä voit meille myöntää olevasi. Vai onko tämä kipeä asia sinulle.En ole sellainen että.
On sinulla ongelmat.Kyllä ja hänen käsikin on rasittunut liiallisen r*nkkaaamisen takia
Niinpä, Pentillä on ongelmia.On sinulla ongelmat.
Ei oo. Boitsu lähti HR näyttelijän matkaanVieläkö se slovakkibändi on olemassa?
En ole, enkä sellaiseksi muutu, ei tää mitään uutta sikäli et oon kyllä jo joskus yläasteella/lukiossa joutunut syömään rautaa, hankalat kuukautiset ollu aina.Kyllä voit meille myöntää olevasi. Vai onko tämä kipeä asia sinulle.
Eli itsestäsi puhut.Niinpä, Pentillä on ongelmia.
Miehellä ei kuulu olla kuukautisia vai oletko transEn ole, enkä sellaiseksi muutu, ei tää mitään uutta sikäli et oon kyllä jo joskus yläasteella/lukiossa joutunut syömään rautaa, hankalat kuukautiset ollu aina.
Minun nimi on Seppo.Eli itsestäsi puhut.
Kyllä, ja käyttävät kuulemma kostolippiksiäkin, jos joutuvat olemaan erossa toisistaan.Ei oo. Boitsu lähti HR näyttelijän matkaan
Niin, ihan nainen olenkin.Miehellä ei kuulu olla kuukautisia vai oletko trans
Homo-Pena.Niin, ihan nainen olenkin.
Saako sua muuten kutsua Penaksi vai käytätkö vaan Penttiä?Niin, ihan nainen olenkin.
Saako sua muuten kutsua Penaksi vai käytätkö vaan Penttiä?