K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei tiedä, mutta sen omasta instasta on mainos kadonnut. Se oli aiemmin ihan postauksena siellä.
Mä veikkaan että niille ei irronnutkaan viisumeita tai muita lupia, nyt kun yhdysvalloissa on kiristetty maahantuloa niin paljon. Se toinen artisti on näköjään viikonloppuna Ruotsissa ja ensi viikolla Australiassa, eli keikkaa kyllä pukkaa, mutta ei silläkään ole ameriikasta kuin se syksyinen postaus. Tosin se keikkajärjestäjäkin on viettänyt somehiljaisuutta joulukuusta lähtien, eli ehkä senkään toiminta ei oo kovin vakaalla pohjalla.

Mä veikkaan että niille ei irronnutkaan viisumeita tai muita lupia, nyt kun yhdysvalloissa on kiristetty maahantuloa niin paljon. Se toinen artisti on näköjään viikonloppuna Ruotsissa ja ensi viikolla Australiassa, eli keikkaa kyllä pukkaa, mutta ei silläkään ole ameriikasta kuin se syksyinen postaus. Tosin se keikkajärjestäjäkin on viettänyt somehiljaisuutta joulukuusta lähtien, eli ehkä senkään toiminta ei oo kovin vakaalla pohjalla.
On tainnu balkan sound promotionin rahat loppua.

Ei ole kukaan haukkunut. Kerrottu vaan, että kirjoittaa täällä ja saanut bännit discordissa. Sinulla on outo käsitys haukkumisesta, ulkonäön haukkuminen on”kritiikkiä” ja faktojen kertominen on ”haukkumista”. T.eri
Ja minä oioin, ettei varmasti kirjoittele, hänellä on täysi työnsä varmaan X tilinsä ja muiden vetämiensä discord ryhmien kanssa, plus ettei discordin asioita tartte tiedotella ja selostaa tänne, siellä olevat kun tietävät nämä asiat jo valmiiksi.

Yhteistyössä