V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä veikkaan että niille ei irronnutkaan viisumeita tai muita lupia, nyt kun yhdysvalloissa on kiristetty maahantuloa niin paljon. Se toinen artisti on näköjään viikonloppuna Ruotsissa ja ensi viikolla Australiassa, eli keikkaa kyllä pukkaa, mutta ei silläkään ole ameriikasta kuin se syksyinen postaus. Tosin se keikkajärjestäjäkin on viettänyt somehiljaisuutta joulukuusta lähtien, eli ehkä senkään toiminta ei oo kovin vakaalla pohjalla.Ei tiedä, mutta sen omasta instasta on mainos kadonnut. Se oli aiemmin ihan postauksena siellä.
Jep.Nyt ei Pentti puhuta sun viesteistä, ne on yhtä tunnistettavia.
Edelleenkään et osaa tehdä eroa kritisoinnin ja pahantahtoisen haukkumisen välillä.Ei käyttäydy, asioiden kritisointi on ihan tervettä.
Miten toi minuun liittyy, en ole mies.Sen uskon, käykö sinun luona naisiakaan, aika yksinäiseltä vaikutat.
En puhunut sinusta.No ethän ole, minua väitetty häneksi monta kertaa, oikonut olen. Ei ole tyylistään kirjoittelua edes ts. kirjoittaa paremmin.
Osaan, plus nyt ei taidettu puhua minusta, vaan toisesta ihmisestä, jota raukkamaisesti tarttee haukkua selän takaa.Edelleenkään et osaa tehdä eroa kritisoinnin ja pahantahtoisen haukkumisen välillä.
On tainnu balkan sound promotionin rahat loppua.Mä veikkaan että niille ei irronnutkaan viisumeita tai muita lupia, nyt kun yhdysvalloissa on kiristetty maahantuloa niin paljon. Se toinen artisti on näköjään viikonloppuna Ruotsissa ja ensi viikolla Australiassa, eli keikkaa kyllä pukkaa, mutta ei silläkään ole ameriikasta kuin se syksyinen postaus. Tosin se keikkajärjestäjäkin on viettänyt somehiljaisuutta joulukuusta lähtien, eli ehkä senkään toiminta ei oo kovin vakaalla pohjalla.
Ei kiinnosta, osaan ajatella omilla aivoillani.En puhunut sinusta.
Sinähän sitä teet. Onko sinulla ymmärryksessä vikaa noin pahasti.Osaan, plus nyt ei taidettu puhua minusta, vaan toisesta ihmisestä, jota raukkamaisesti tarttee haukkua selän takaa.
Taitaa olla kirjolla.Sinähän sitä teet. Onko sinulla ymmärryksessä vikaa noin pahasti.
No enhän, mitä ihmettä sössötät.Sinähän sitä teet. Onko sinulla ymmärryksessä vikaa noin pahasti.
Ficcikirjailijaa ootte haukkuneet tässä jo lukuisten viestien verran.No enhän, mitä ihmettä sössötät.
Juu se ryntää aina haukkumaan heti, kun joku tekee alotuksen K:sta. Hirveetä kieltä käyttää selän takana. Outo tyyppi.Sinähän sitä teet. Onko sinulla ymmärryksessä vikaa noin pahasti.
Ei ole hirveää kieltä sanoa rehellisesti jakauksesta ja ettei pidä stailauksesta niin että.Juu se ryntää aina haukkumaan heti, kun joku tekee alotuksen K:sta. Hirveetä kieltä käyttää selän takana. Outo tyyppi.
Ihan normaalia kritiikkiä että.Ficcikirjailijaa ootte haukkuneet tässä jo lukuisten viestien verran.
Paha suustaan kyllä.Juu se ryntää aina haukkumaan heti, kun joku tekee alotuksen K:sta. Hirveetä kieltä käyttää selän takana. Outo tyyppi.
Ei ole, yksityiset henkilöt ei kuulu tänne.Ihan normaalia kritiikkiä että.
Paitsi sitten, jossois itse omia kuulumisiaan kirjoittelemassa.Ei ole, yksityiset henkilöt ei kuulu tänne.
Ei ole kukaan haukkunut. Kerrottu vaan, että kirjoittaa täällä ja saanut bännit discordissa. Sinulla on outo käsitys haukkumisesta, ulkonäön haukkuminen on”kritiikkiä” ja faktojen kertominen on ”haukkumista”. T.eriFiccikirjailijaa ootte haukkuneet tässä jo lukuisten viestien verran.
Jäähyllä oleva voi lukea keskustelua, ei vaan pääse itse kirjoittamaan. Hän on varmaan taas pidempään poissa.Mikähän on tällä kerralla ”syy”, että ollut viikon poissaEi taida tajuta, että oikea syy on kerrottu siellä.
Ja minä oioin, ettei varmasti kirjoittele, hänellä on täysi työnsä varmaan X tilinsä ja muiden vetämiensä discord ryhmien kanssa, plus ettei discordin asioita tartte tiedotella ja selostaa tänne, siellä olevat kun tietävät nämä asiat jo valmiiksi.Ei ole kukaan haukkunut. Kerrottu vaan, että kirjoittaa täällä ja saanut bännit discordissa. Sinulla on outo käsitys haukkumisesta, ulkonäön haukkuminen on”kritiikkiä” ja faktojen kertominen on ”haukkumista”. T.eri
Höpö höpö, hyvin hän ehti aina vauvalla ja puutarhassakin kirjoittamaan.Ja minä oioin, ettei varmasti kirjoittele, hänellä on täysi työnsä varmaan X tilinsä ja muiden vetämiensä discord ryhmien kanssa, plus ettei discordin asioita tartte tiedotella ja selostaa tänne, siellä olevat kun tietävät nämä asiat jo valmiiksi.