V
vierailija
Vieras
Höpsis. Suomalaiset eivät tarvitse viisumia Yhdysvaltoihin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Höpsis. Suomalaiset eivät tarvitse viisumia Yhdysvaltoihin.
No onhan.Aika luonteva vieras minusta kun yhteisbiisikin löytyy. Suurin osa Joksujen biiseistä ei ole hyvän mielen musiikkia.
Ootko sanoituksia koskaan lukenut?No onhan.
Immu Siltavuori?Immun tisseistä mitään?
Näin on, viisuhumpat taakse ja enemmän ug rappia, uus biisi kuulostaa lupaavalta.Jep, samaa mietin. K vois jättää viisupelleilyt taaksen ja alkaa tekemään taas kunnon musaa![]()
Juu, näin sit ite pähkäilin, että vois olla, täytyy vissiin jättää ainakin noi pähkinät ja mausteisemmat ruoat pois listalta näin keväällä, ehkä omenakin, jos pystyn. Kaikkina vuosina minulla ei ole ollut mitään. Tuli ne loput labravastauksetkin, oli kivasti kohonnut se ferriinikin 13:sta 76:een (tosin taulukkoa muutettu maaliskuussa ja vanhan asteikon mukaan vastaa lukemaa 50,16, mutta hyvä silti) eli vaan tulehdusarvon kaks lukemaa hiukan koholla ja hb 117 (aika hyvä jo sekin)Mulla on ainakin tänä vuonna ollut keskivertoa voimakkaammat oireet lepästä.
Olisiko eturauhasongelmaa, testosteronin lasku vaikuttaa hemoglopiiniin ja rauta-arvoihin.Juu, näin sit ite pähkäilin, että vois olla, täytyy vissiin jättää ainakin noi pähkinät ja mausteisemmat ruoat pois listalta näin keväällä, ehkä omenakin, jos pystyn. Kaikkina vuosina minulla ei ole ollut mitään. Tuli ne loput labravastauksetkin, oli kivasti kohonnut se ferriinikin 13:sta 76:een (tosin taulukkoa muutettu maaliskuussa ja vanhan asteikon mukaan vastaa lukemaa 50,16, mutta hyvä silti) eli vaan tulehdusarvon kaks lukemaa hiukan koholla ja hb 117 (aika hyvä jo sekin)
Olen nainen, ja ferriinihän oli tosi hyvä nytten, sit kun jatkaa samaan malliin tulee toi hb:kin paremmaksi vielä, olihan sekin jo noussut 109:sta 117:a puolessa vuodessa.Olisiko eturauhasongelmaa, testosteronin lasku vaikuttaa hemoglopiiniin ja rauta-arvoihin.