V
vierailija
Vieras
Oon nainen, pöhelö, joten sellainen puuttuu.Sinä olet muna, et aivot.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oon nainen, pöhelö, joten sellainen puuttuu.Sinä olet muna, et aivot.
Vihaat Bojania, koska hän ei huoli sinua.Kiinnostaa tietenkin, itelleni en haaveile.
Puhutaan munasta, pönttö.Muna ja makkara ovat eri asioita, Urpo.
Et ole, muna ohjaa sinua.Oon nainen, pöhelö, joten sellainen puuttuu.
Onhan täällä osa tykännytkin, itellä katsomatta vielä vallan, nähny vaan pätkiä siitä, aattelin ottaa ton Hbo kyllä, nyt kun on paremmin varaa.Olen yllättynyt siitä ettei täällä tykätä HR:stä.Luulin et sarja ois just komposti mammojen suosiossa.
Todennäköisesti Tauskillakin on enemmän kuuntelijoita Sloveniassa kuin Joksuilla.En yritä sanoa, että DeVito olisi parempi kuin JO (en pidä artistien vertailusta), vaan että ihmiset valittavat räppäristä, jolla on erittäin hyvät menestysluvut Balkanilla ja joka on tärkeä hahmo siellä musiikkiteollisuudessa. Hän teki hiljattain yhteistyötä JO:n kanssa, joten on normaalia, että hän on Karnevalissa. Jos JO:n fanit eivät pidä DeVitosta, se on heidän ongelmansa. Jopa Devitolla on enemmän kuuntelijoita Sloveniassa kuin JO:lla.
Itseäs ohjaa, ja yrität pakottaa muitakin tohon.Et ole, muna ohjaa sinua.
Vanhentunut imago? Masayahin uusin video on entistäkin naisvihamielisempi, mutta et näe JO:n fanien valittavan siitä, koska räppäri on lesbo. He kritisoivat "Supersonic"-videota, koska heidän mukaansa se antaa machomaisen imagon. Nämä fanit ovat pakkomielteisesti halunneet JO:lta naisellisen imagon, mitä he eivät ole koskaan näyttäneet.Olen törmännyt kauhusteluihin siitä Supersonicin musavideosta Deviton kanssa, jota JO:n fanit tuomitsevat vanhentunutta naiskuvaa esittävänä. Sen takia sillä musavideolla on niin vähän tykkäyksiäkin verrattuna katselukertoihin.
*parempi kuin KEn yritä sanoa, että DeVito olisi parempi kuin JO (en pidä artistien vertailusta), vaan että ihmiset valittavat räppäristä, jolla on erittäin hyvät menestysluvut Balkanilla ja joka on tärkeä hahmo siellä musiikkiteollisuudessa. Hän teki hiljattain yhteistyötä JO:n kanssa, joten on normaalia, että hän on Karnevalissa. Jos JO:n fanit eivät pidä DeVitosta, se on heidän ongelmansa. Jopa Devitolla on enemmän kuuntelijoita Sloveniassa kuin JO:lla.
Mitä ihmettä sekoilet, tossari olen ja B fani (+joksut)Vihaat Bojania, koska hän ei huoli sinua.
Sinä vaan yrität peittää munanhimoasi.Itseäs ohjaa, ja yrität pakottaa muitakin tohon.
Älä selitä, muna ojossa menet ja munalla ajattelet.Itseäs ohjaa, ja yrität pakottaa muitakin tohon.
No eihän täällä tollaista menoa ole, mutta ns. normaali kritiikki on sallittua että.Ja silti vietät aikaasi kompostissa.![]()
Kuka jaksaa seurata Joksujen collabeja jne.Vanhentunut imago? Masayahin uusin video on entistäkin naisvihamielisempi, mutta et näe JO:n fanien valittavan siitä, koska räppäri on lesbo. He kritisoivat "Supersonic"-videota, koska heidän mukaansa se antaa machomaisen imagon. Nämä fanit ovat pakkomielteisesti halunneet JO:lta naisellisen imagon, mitä he eivät ole koskaan näyttäneet.
Vanhentunut imago? Masayahin uusin video on entistäkin naisvihamielisempi, mutta et näe JO:n fanien valittavan siitä, koska räppäri on lesbo. He kritisoivat "Supersonic"-videota, koska heidän mukaansa se antaa machomaisen imagon. Nämä fanit ovat pakkomielteisesti halunneet JO:lta naisellisen imagon, mitä he eivät ole koskaan näyttäneet.
Munahaukkoja.Jaahas, täällä on enää muutama kiukkuinen mummo. Hyvästi.
Mikä masayahin videossa on naisvihamielistä?Vanhentunut imago? Masayahin uusin video on entistäkin naisvihamielisempi, mutta et näe JO:n fanien valittavan siitä, koska räppäri on lesbo. He kritisoivat "Supersonic"-videota, koska heidän mukaansa se antaa machomaisen imagon. Nämä fanit ovat pakkomielteisesti halunneet JO:lta naisellisen imagon, mitä he eivät ole koskaan näyttäneet.
Kekätossari olen, pöljä. En sama ihminen kuin se pöntti kirjoittaja ollenkansa. Ei ole minun ongelma, jos tunnistelette väärin.Mitä selität typerä Pentti, onhan sinulla muna.
Täällä ymmärretään sentään aidon laadun päälle miesten välisissä suhteissa. Pelkkiä laimeita pellejä nuo HROlen yllättynyt siitä ettei täällä tykätä HR:stä.Luulin et sarja ois just komposti mammojen suosiossa.
Höpö höpö.Kekätossari olen, pöljä. En sama ihminen kuin se pöntti kirjoittaja ollenkansa. Ei ole minun ongelma, jos tunnistelette väärin.
Videolla Design tyttö näyttää takapuoltaan useita kertoja, minuutilla 2:54.Mikä masayahin videossa on naisvihamielistä?