V
vierailija
Vieras
Mä oon täällä aina täysin aidosti. Se ei ole spämmiä ikinä.Paitsi Aidon kirjoitukset.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä oon täällä aina täysin aidosti. Se ei ole spämmiä ikinä.Paitsi Aidon kirjoitukset.
En tiedä missä siellä?Lyön vaikka vetoa, että siellä on joku ohimennen harmitellut ja täällä sitten väitetään, että kyseessä on jokin suuri draama. Sitten taas samaan hengenvetoon todetaan, ettei siellä kukaan enää kirjoita. Kunnollista misinformaatiota! Voisi jättää ne asiat sinne tai vaihtoehtoisesti puhua niistä siellä eikä täällä pupu pöksyssä huudella anonymiteetin suojista.
Nooh, minulla on kuitenkin voittamani summan perusteella loppuelämän taloudellinen riippumattomuus googlen AI vastauksen mukaan, ihan sama kuinka alhaisesti ja ilkeästi just sinä ajattelet toisista ihmisistä.
En minä Peksiä fanita enkä pidä jääkiekosta. Vaikuttaa kuitenkin tervehenkiseltä ja normaalilta näihin eräisiin verrattuna. Kuumaan musiikki myös tylsää omaan makuuni.Eli omat fanituksenkohteesi ovat tervehenkisiä ja muiden sitten puupökkelöitä ja feikkejä. Todellista asiantuntijuutta!
Hei huomasin saman, mitä ihmettä. Mutta kiva, että kiinnostaa! Laitan uudestaan, kun ehdin. Onko toiveita seuraavien maiden historiaan?
No niinkuin kerroin, niin minä en loukkaantunut. Olen siitä lähtien pukeutunut naisten alusvaatteisiin, kun minua väitettiin naiseksi täällä.Tajuatko että sillä tavalla ne kaikki kiusaajat perustelee, se on vaan vitsiå ja parodiaa?? Se ei välttämättä ole sitä kiusaamisen kohteelle, vaan voi tuntua erittäin pahalta.
Antifanius vaatii usein enemmän kiinnostusta kuin tavallinen fanitus.
Antifaniuden keskeisiä piirteitä ovat:
- Intensiivinen suhde: Antifani ei ole vain välinpitämätön, vaan hän käyttää huomattavan määrän aikaa ja vaivaa "vihaamansa" kohteen seuraamiseen.
- Kriittinen kuluttaminen: Toisin kuin tavallinen fani, antifani keskittyy etsimään virheitä, epäloogisuuksia tai ärsyttäviä piirteitä.
- Yhteisöllisyys: Antifanit toimivat usein ryhmissä (esim. keskustelupalstoilla tai sosiaalisessa mediassa), joissa jaetaan kritiikkiä ja vahvistetaan negatiivisia tulkintoja.
- "Välittämistä": Tutkimusten mukaan antifanius on tavallaan välittämisen muoto; kohteen on oltava merkittävä, jotta sen vastustamiseen jaksaa käyttää energiaa.
Minä identifioin nykyään itseni pölkyksi, kunnon puuta olen. Ja vähän myös possuksi, koska ennen olin nainen.No niinkuin kerroin, niin minä en loukkaantunut. Olen siitä lähtien pukeutunut naisten alusvaatteisiin, kun minua väitettiin naiseksi täällä.
Kiitos.Meni kyllä niin oikeaan osoitteeseen!
Minua kiinnostaa historia niin kuin kaikkia älykkäitä ja sivistyneitä. Voit mennä puhumaan menkoistasi ja eritteistäsi muualle. Ja jos pässit kiinnostaa, mene maatilalle.Mene lukemaan siitä muualle, pässi.
Älykkäät ja sivistyneet eivät kopioi tietojaan suoraan wikipediasta.Minua kiinnostaa historia niin kuin kaikkia älykkäitä ja sivistyneitä. Voit mennä puhumaan menkoistasi ja eritteistäsi muualle. Ja jos pässit kiinnostaa, mene maatilalle.
Näin juuri. Kyllä minä mieluummin luen historiaa kuin jonkun menkoista tai ruokavammaisuudesta. Lisäksi tuo luokaton kielenkäyttö, pölkyt, pässit ja vajakit on vain sivistymättömän juntin käsialaa.Minua kiinnostaa historia niin kuin kaikkia älykkäitä ja sivistyneitä. Voit mennä puhumaan menkoistasi ja eritteistäsi muualle. Ja jos pässit kiinnostaa, mene maatilalle.
Antifanius vaatii usein enemmän kiinnostusta kuin tavallinen fanitus.
Antifaniuden keskeisiä piirteitä ovat:
- Intensiivinen suhde: Antifani ei ole vain välinpitämätön, vaan hän käyttää huomattavan määrän aikaa ja vaivaa "vihaamansa" kohteen seuraamiseen.
- Kriittinen kuluttaminen: Toisin kuin tavallinen fani, antifani keskittyy etsimään virheitä, epäloogisuuksia tai ärsyttäviä piirteitä.
- Yhteisöllisyys: Antifanit toimivat usein ryhmissä (esim. keskustelupalstoilla tai sosiaalisessa mediassa), joissa jaetaan kritiikkiä ja vahvistetaan negatiivisia tulkintoja.
- "Välittämistä": Tutkimusten mukaan antifanius on tavallaan välittämisen muoto; kohteen on oltava merkittävä, jotta sen vastustamiseen jaksaa käyttää energiaa.
No ei ollut edes minun kirjoitus, vajaa että.Minua kiinnostaa historia niin kuin kaikkia älykkäitä ja sivistyneitä. Voit mennä puhumaan menkoistasi ja eritteistäsi muualle. Ja jos pässit kiinnostaa, mene maatilalle.
Noh, täällä et lue.Näin juuri. Kyllä minä mieluummin luen historiaa kuin jonkun menkoista tai ruokavammaisuudesta. Lisäksi tuo luokaton kielenkäyttö, pölkyt, pässit ja vajakit on vain sivistymättömän juntin käsialaa.
Näin juuri. Kyllä minä mieluummin luen historiaa kuin jonkun menkoista tai ruokavammaisuudesta. Lisäksi tuo luokaton kielenkäyttö, pölkyt, pässit ja vajakit on vain sivistymättömän juntin käsialaa.
Ei vielä, kirjoittaja ilmoitti, että laittaa kun taas ehtii! Sambian historian laittaa ilmeisesti uudestaan ensin.Tuliko Tuvalun historiasta jo? Ehdin vasta nyt paikalle![]()
Ottamatta kantaa tähän Sergeyhin mutta Tommyt ja Joostit vasta feikkejä ovat. Ei mitään aitoa vaan kompensoidaan puutteita friikkeydellä. Bojan, Peksi ja Johku tervehenkisiä ja normaaleja vaikka paritusta en hyväksy. Se BBnos myös vastenmielinen puupökkelö.
Oletko tullut tänne ihan viime kuukausina? Erikoinen siirto, mutta good luck.Tarkoittaako Johku Kuumaan Johannesta? Se kaveri suoltaa suustaan tekoälyllisempiä sanoituksia kuin tekoäly itse. On varmaan ollut mallina tekoälylle.
Pokedex juurikin tarkoittaa paritusta, joten ihan turhaa arvioida kuka on feikki kuka ei, paritusta kaikki tyynni! Kärtsän kohdalla kaikki muuttuu paritukseksi, kun se vain katsoo jotain silmiin ja hymyileeOttamatta kantaa tähän Sergeyhin mutta Tommyt ja Joostit vasta feikkejä ovat. Ei mitään aitoa vaan kompensoidaan puutteita friikkeydellä. Bojan, Peksi ja Johku tervehenkisiä ja normaaleja vaikka paritusta en hyväksy. Se BBnos myös vastenmielinen puupökkelö.