V
vierailija
Vieras
Hohhoijaa, miks pelkäisin jotain tollaista tai miehiä ylipäätään, täällä on muitakin kirjoittajia kuin vain minä.Niinpä. Aivan kummallinen ajatusmaailma hänellä. Kumpuaakohan tämä kikkeli pelosta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hohhoijaa, miks pelkäisin jotain tollaista tai miehiä ylipäätään, täällä on muitakin kirjoittajia kuin vain minä.Niinpä. Aivan kummallinen ajatusmaailma hänellä. Kumpuaakohan tämä kikkeli pelosta?
Varmaan joo, pakottava tarve vääntää kaikki naisiksi. Ja sitten vielä nimitellä naisia eläinten nimillä. Pelko ja ahdistus paistaa.Niinpä. Aivan kummallinen ajatusmaailma hänellä. Kumpuaakohan tämä kikkeli pelosta?
En ole minä se pakottaja huutelija että, lopetas jo meuhkaus.Varmaan joo, pakottava tarve vääntää kaikki naisiksi. Ja sitten vielä nimitellä naisia eläinten nimillä. Pelko ja ahdistus paistaa.
Etkö juuri pakottanut, ettei täällä miehiä ole. Huoh.En ole minä se pakottaja huutelija että, lopetas jo meuhkaus.
Niin missä ne meatingissa olleet suomalaiset on??Plus tossa Corrien pätkässä, jossa lauletaan Vantaalaista ne taitaa kaikki olla ulkkiksia.
Se Jessen stoori ei edes ole Kärtsän showstaOnpa tyhjän näköistä Kn keikalla tuossa Jessen stoorissa. BL taisi vetää enemmän väkeä omalle keikalleen tuolla samalla festarilla.
On sulle kuka?Nyt se discordin paramamma meuhkaa jo jodelissakin![]()
Se Jessen stoori ei edes ole Kärtsän showsta![]()
K:n keikalla tila on aivan täynnä yleisöä että kyllä.Onpa tyhjän näköistä Kn keikalla tuossa Jessen stoorissa. BL taisi vetää enemmän väkeä omalle keikalleen tuolla samalla festarilla.
Luultavasti hotellihuoneessa heräilemässä, eilen olivat sellaisella festarilla kuin Paaspop. Sen enempää en heidän sijainnistaan tiedä.Niin missä ne meatingissa olleet suomalaiset on??
Ei se stoori edes ole Kärtsän keikaltaOnpa tyhjän näköistä Kn keikalla tuossa Jessen stoorissa. BL taisi vetää enemmän väkeä omalle keikalleen tuolla samalla festarilla.
Somenimiään?Luultavasti hotellihuoneessa heräilemässä, eilen olivat sellaisella festarilla kuin Paaspop. Sen enempää en heidän sijainnistaan tiedä.
Ööh ja mulle näkyi äsken vain pari viestiä tämän aamuisista, vaikka aiemmin olin täällä ja tiesin, että niitä oli enemmän??? Sit nyt ne kaikki ilmestyivätkin näkymään taasMiksi täällä eletään tulevaisuudessa? Kaikki uudet viestit on lähetetty huomenna.
Pentin laihdutusketju löytyy jo!Ois kenties aika aloittaa uusi ketju…![]()
Ei vaan tällePentin laihdutusketju löytyy jo!
Pentti voi laihtuaPentin laihdutusketju löytyy jo!
No eihän ole.Miksi täällä eletään tulevaisuudessa? Kaikki uudet viestit on lähetetty huomenna.
Ei jodelissa ole mitään meuhkausta että.Nyt se discordin paramamma meuhkaa jo jodelissakin![]()
Ollaan eri mieltä siitä.Ei se ole tulkintakysymys, typerys.
Prosessoituja ja suolaisia valmisruokia ahdat kitaasi että.Mistään penteistä en tiedä, mutta minä kekätossari, joka oon nainen, en syö grilliruokaa, vaaleaa viljaa, enkä makeita herkkuja myöskään, poikkeus juhlapäivät. Tosin nyt pääsiäisenä ennoo syönyt. Viimeksi siellä maaliskuun alkupuolen ristiäisissä ja sitä ennen joulu.