V
vierailija
Vieras
En, vaan yksinkertaisesti kunnen ole.Loukkaat ja vähättelet meitä miehiä. Kommenttisi antaa ymmärtää et me miehet olemme jotenkin huonompia kuin naiset ja et on kauhea asia olla mies.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En, vaan yksinkertaisesti kunnen ole.Loukkaat ja vähättelet meitä miehiä. Kommenttisi antaa ymmärtää et me miehet olemme jotenkin huonompia kuin naiset ja et on kauhea asia olla mies.
Hohhoijaa, miks pelkäisin jotain tollaista tai miehiä ylipäätään, täällä on muitakin kirjoittajia kuin vain minä.Niinpä. Aivan kummallinen ajatusmaailma hänellä. Kumpuaakohan tämä kikkeli pelosta?
Varmaan joo, pakottava tarve vääntää kaikki naisiksi. Ja sitten vielä nimitellä naisia eläinten nimillä. Pelko ja ahdistus paistaa.Niinpä. Aivan kummallinen ajatusmaailma hänellä. Kumpuaakohan tämä kikkeli pelosta?
En ole minä se pakottaja huutelija että, lopetas jo meuhkaus.Varmaan joo, pakottava tarve vääntää kaikki naisiksi. Ja sitten vielä nimitellä naisia eläinten nimillä. Pelko ja ahdistus paistaa.
Etkö juuri pakottanut, ettei täällä miehiä ole. Huoh.En ole minä se pakottaja huutelija että, lopetas jo meuhkaus.