V
vierailija
Vieras
Matkija olet. Ei Kekä käytä sanaa pöhkö että niin.Eihän ole, pöhkö.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Matkija olet. Ei Kekä käytä sanaa pöhkö että niin.Eihän ole, pöhkö.
Häärijä saa niin paljon munaa kuin haluaa, alfaMiks se munaa ois saanut?
Hetero avoliitossa elävä ukko.Häärijä saa niin paljon munaa kuin haluaa, alfa![]()
Ei ole milläänlailla varmaa, ääliö.Kiva että tulevat tavalle. Satavarmaa että C myös menossa K:n porukoissa. Kun nyt tuntevat toisensa.
HAHAHAHAHAHAAHAH! Raaah!Mä en oo enää jaksanut seurata Kärtsää, Jokereista puhumattakaan. Näin ne vaan menee ohi, ne intohimot ja innostukset.
On kyllä.Ei ole milläänlailla varmaa, ääliö.
Kyllä hänen lääketieteen kirjat ovat ihan kovaa dataa sisältäviä. Toki ne, joita olen itse nähnyt ovat tietyllä tapaa hakuteoksia asioista, mutta hiton paljon M.H. kyllä tietää ja on ottanut selvää.Apua, mä päädyin sit sinne twitteriin myös lukemaan niitä kakkusiivun juttuja ja on sillä kyllä pokkaa! Moni asia on varmasti tosiaan ihan oikein, mutta kun se sit kuitenkin välillä isottelee jollekin psykiatrille niin uskottavuus vähän kärsii. Ja aina se mainostaa kuinka "I've written several scientific books about this", vaikka suurin osa kirjoista taitaa olla ihan romaaneja eikä suinkaan yhteen ja samaan aiheeseen pureutuvia tieteellisiä julkaisuja.
Lääketieteen kirjatKyllä hänen lääketieteen kirjat ovat ihan kovaa dataa sisältäviä. Toki ne, joita olen itse nähnyt ovat tietyllä tapaa hakuteoksia asioista, mutta hiton paljon M.H. kyllä tietää ja on ottanut selvää.
Ei ois kovinkaan hyvä veto tuoda mukana, kun Suomessa on historia fanien olla vastassa jopa kentällä. D päätyisi vielä kuviin ja isomminkin fanien tietoisuuteen. Ei hyvä.En nyt oikein usko että ne yhtäkkiä kuskaisi tyttöystäviä mukanaan. Jos eivät enää jatkossa keikkaile täällä niin varmaan kiinnostavampiakin matkailukohteita löytyy kuin Pasila, jos sitä yötöntä yötä haluaa joskus ihmetellä.
Ne ovat lääketieteen kirjoja, niin?Lääketieteen kirjat![]()
Viittasiko april foolsilla sitä, että K ois ollut aprillipila? En oikein tajunnut.Onkos taas nyt vähän liioiteltu twitter-Mieli kommentointia täällä. Tuohan oli vain aprillipäivän heitto, ehkä vähän liian tummaa sarkasmia
Mä kirjoitin just oikeustieteen kirjan, käykää lukemassa, käytin ihan lähteitäkin!Lääketieteen kirjat![]()
Paras vitsi tänäänNe ovat lääketieteen kirjoja, niin?
No kun ei me voida tietää suuntauksia. Kumpaa vaan oletusarvonaMiks se munaa ois saanut?
NIin on. K ja Isot JäkismiehetOn myös paljon kiinnostavampia shippejä ku K ja B koskaan oli.
Eikö näitä wannabe-lääkäreitä kutsuta puoskareiksi?Ne ovat lääketieteen kirjoja, niin?
Siis onhan kirjat luokiteltu kirjatoluokkaan Lääkätiede. Se ei suinkaan kerro, onko kirjoittaja itse lääketieteen ammattilainen. Paljon kirjoitetaan vaihtoehtohoidoista tai muiden tutkimuksiin perustuen kaikenlaista.Paras vitsi tänään![]()
Juu.Eikö näitä wannabe-lääkäreitä kutsuta puoskareiksi?
Saakohan Häärijä paljon munaa/pildeä sillä perusteella, että on Käärijän temukopio.
Et taida olla oikein perillä asioista. Lääketiede on tieteellinen ala ja lääketieteen nimissä ei voi julkaista mitään tieteestä eroavaa. Se, että pilipalikirjat löytyvät kirjastosta samasta paikasta ei tee niistä lääketieteellisiä. Vaikka esimerkkinä: liikuntatieiden osiosta löytyy sohvaperunat-kirja, jonka kirjoittanut putkimies, miten sohvalla makailu on parasta liikuntaa, lähteiden kera.Siis onhan kirjat luokiteltu kirjatoluokkaan Lääkätiede. Se ei suinkaan kerro, onko kirjoittaja itse lääketieteen ammattilainen. Paljon kirjoitetaan vaihtoehtohoidoista tai muiden tutkimuksiin perustuen kaikenlaista.
Yritin kelata tonne 1.4. asti ja hämmennyin, mikä määrä vastauksia! Roikkuu ilmeisesti koko päivän X:ssä. Sääliksi käy.Nythän hän on alkanut kommentoida fanien xiittejä
Lääketieteen kirjat![]()
Et taida olla oikein perillä asioista. Lääketiede on tieteellinen ala ja lääketieteen nimissä ei voi julkaista mitään tieteestä eroavaa. Se, että pilipalikirjat löytyvät kirjastosta samasta paikasta ei tee niistä lääketieteellisiä. Vaikka esimerkkinä: liikuntatieiden osiosta löytyy sohvaperunat-kirja, jonka kirjoittanut putkimies, miten sohvalla makailu on parasta liikuntaa, lähteiden kera.
Siihen on syynsä, miksi tieteellinen kirjallisuus on tiedealojen alaisuudessa.