K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Apua, mä päädyin sit sinne twitteriin myös lukemaan niitä kakkusiivun juttuja ja on sillä kyllä pokkaa! Moni asia on varmasti tosiaan ihan oikein, mutta kun se sit kuitenkin välillä isottelee jollekin psykiatrille niin uskottavuus vähän kärsii. Ja aina se mainostaa kuinka "I've written several scientific books about this", vaikka suurin osa kirjoista taitaa olla ihan romaaneja eikä suinkaan yhteen ja samaan aiheeseen pureutuvia tieteellisiä julkaisuja.
Kyllä hänen lääketieteen kirjat ovat ihan kovaa dataa sisältäviä. Toki ne, joita olen itse nähnyt ovat tietyllä tapaa hakuteoksia asioista, mutta hiton paljon M.H. kyllä tietää ja on ottanut selvää.

En nyt oikein usko että ne yhtäkkiä kuskaisi tyttöystäviä mukanaan. Jos eivät enää jatkossa keikkaile täällä niin varmaan kiinnostavampiakin matkailukohteita löytyy kuin Pasila, jos sitä yötöntä yötä haluaa joskus ihmetellä.
Ei ois kovinkaan hyvä veto tuoda mukana, kun Suomessa on historia fanien olla vastassa jopa kentällä. D päätyisi vielä kuviin ja isomminkin fanien tietoisuuteen. Ei hyvä.
Eipä kai ne muutkaan ole naisiaan mukana raahanneet.

Siis onhan kirjat luokiteltu kirjatoluokkaan Lääkätiede. Se ei suinkaan kerro, onko kirjoittaja itse lääketieteen ammattilainen. Paljon kirjoitetaan vaihtoehtohoidoista tai muiden tutkimuksiin perustuen kaikenlaista.
Et taida olla oikein perillä asioista. Lääketiede on tieteellinen ala ja lääketieteen nimissä ei voi julkaista mitään tieteestä eroavaa. Se, että pilipalikirjat löytyvät kirjastosta samasta paikasta ei tee niistä lääketieteellisiä. Vaikka esimerkkinä: liikuntatieiden osiosta löytyy sohvaperunat-kirja, jonka kirjoittanut putkimies, miten sohvalla makailu on parasta liikuntaa, lähteiden kera.
Siihen on syynsä, miksi tieteellinen kirjallisuus on tiedealojen alaisuudessa.

Et taida olla oikein perillä asioista. Lääketiede on tieteellinen ala ja lääketieteen nimissä ei voi julkaista mitään tieteestä eroavaa. Se, että pilipalikirjat löytyvät kirjastosta samasta paikasta ei tee niistä lääketieteellisiä. Vaikka esimerkkinä: liikuntatieiden osiosta löytyy sohvaperunat-kirja, jonka kirjoittanut putkimies, miten sohvalla makailu on parasta liikuntaa, lähteiden kera.
Siihen on syynsä, miksi tieteellinen kirjallisuus on tiedealojen alaisuudessa.
💯

Uusimmat

Yhteistyössä