V
vierailija
Vieras
Sun häviö haisee.Ei tässä olekaan sanottu, että ”tieteellinen” kirja, vaan lääketieteen kirja tarkoittaen ”lääketieteen alan kirjaa”. Opettele lukemaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sun häviö haisee.Ei tässä olekaan sanottu, että ”tieteellinen” kirja, vaan lääketieteen kirja tarkoittaen ”lääketieteen alan kirjaa”. Opettele lukemaan.
Itse hävisit minulle.Sun häviö haisee.![]()
Ei kukaan ees haluaisi tehdä tollaista kirjaa.Kyllä sulla nyt ottaa koville kun et itse pystyisi tuollaista teosta kokoamaan.
Pierun päästelyssä kyllä. Myönnän et voitit siinä.Itse hävisit minulle.
Ei, on omakustanteisia.Onko siis joku kustantaja hyväksynyt ja julkaissut hänen kirjansa?
No se kertoo kaiken. Ei kukaan kustantaja halua julkaista kirjaa, jos se ei ole vastuullisesti ja uskottavasti kirjoitettu.Ei, on omakustanteisia.
Kouluttamattomatonta mammaa?, p.o. kouluttamatonta mammaa.Jep, täällä on niin kouluttamattomatonta mammaa, että luullaan jonkun hörhön kirjoittama kirjan olevan tieteellinen, kun käyttänyt lähteitä![]()
Ja ei ole käytetty lähdekritiikkiä.No se kertoo kaiken. Ei kukaan kustantaja halua julkaista kirjaa, jos se ei ole vastuullisesti ja uskottavasti kirjoitettu.
Pölkky on niin last season, nyt on pässi muodissa!Jatkoteos: Pino sukeltaa mustaan aukkoon
On.Onko siis joku kustantaja hyväksynyt ja julkaissut hänen kirjansa?
On, tuo esimerkiksi otettu kirja on Finn Lecturan julkaisema.Niin, onko joku kustantaja lukenut sen, hyväksynyt sen ja ollut sitä mieltä, et se on julkaisun arvoinen?
Niin on Maria Nordinkin, täysin uskottava.Tuossa MH:ssa ei ole muuta pimeää kuin se, että shippaa / on shippannut Bojania ja Jereä. Muutoin täysin uskottava.
Maria Nordinilla on vähän eri teoreemat, itse kehitellyt. MH kokoaa jo olemassaolevia tietoja.Niin on Maria Nordinkin, täysin uskottava.
Maria on sentään korkeakoulutettu.Niin on Maria Nordinkin, täysin uskottava.
Juuri näinSiis onko tuo jotain piilovihaa Jereä kohtaan, joka ei alkanutkaan nussimaan Bojania fr? Vaikea noita sen twiittejä on muuna ymmärtää.
On kyllä tosi sekaisin jos ei edelleenkään ole päässyt irti tuollaisen odotuksesta.
Voitasko lopettaa vääntö tähän. Tuo lääketieteen alan todellakin on merkitsevä. . T Hessi PälvettiEi tässä olekaan sanottu, että ”tieteellinen” kirja, vaan lääketieteen kirja tarkoittaen ”lääketieteen alan kirjaa”. Opettele lukemaan.
Ei piilovihaa mutta hänen koko elämänsä pyörii sairauden ja trauman ympärillä ja hän näkee sitä kaikkialla. Sillä on myös hyvä uskotella itselleen miksi K ja B eivät toimi hänen haluamallaan tavalla.
Penttikö siellä haaveilee.MH on lisäksi kaunis ja lempeän näköinen nainen![]()