Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen ollut varmaan noin kymmenessä eri kämpässä parin vuoden sisään, en voi muuta kuin kehua jokaikisen siisteyttä. Käyttäjät laittavat palautetta halutessaan ja kyllähän siinä asiakkaat äänestäisivät jaloillaan jos saavat lukea moisesta isosta ongelmasta.Itse yöpyisin mieluummin asuntovaunussa ettei tarvitsisi pelätä Airbnbn lutikkavaaraa, se jos mikä tulee maksamaan jos kotiin tuo eläviä tuliaisia![]()
Satiaisia...Olen ollut varmaan noin kymmenessä eri kämpässä parin vuoden sisään, en voi muuta kuin kehua jokaikisen siisteyttä. Käyttäjät laittavat palautetta halutessaan ja kyllähän siinä asiakkaat äänestäisivät jaloillaan jos saavat lukea moisesta isosta ongelmasta.
Taisit heittää vitsinä tai sitten se on joku kuulemasi kaupunkitarina kymmenien vuosien takaa?
Ääää sori, en lukenut otsikkoa! Mutta jos vaihtoehtona olisi oma asuntovaunu/auto niin paljon mieluummin reissaisin sillä kuin ottaisin riskin joka majoituksen lutikka/syyhy/torakka-tartunnoistaNiitäkö ei voi olla vuokratussa asuntovaunussa?
Olet ollut onnekas! Kyllä niitä valitettavasti on niin vuokrakämpissä kuin paremmissakin hotelleissa. Itse aina googlaan majoituksen nimen ja bedbugs ennen varausta, ötökkäkammoinen kun olen. Esim. Tallinnasta ja Etelä-Euroopasta olen perunut muutaman varauksen kun matkan lähestyessä löytyykin netistä tietoa että on havaintoja. Kun olen hotellista kysynyt niin vakuuttavat että ongelma on hoidettu mutta kun ei ne välttämättä ensimmäisellä myrkytyksellä tai kuumakäsittelyllä katoa.Olen ollut varmaan noin kymmenessä eri kämpässä parin vuoden sisään, en voi muuta kuin kehua jokaikisen siisteyttä. Käyttäjät laittavat palautetta halutessaan ja kyllähän siinä asiakkaat äänestäisivät jaloillaan jos saavat lukea moisesta isosta ongelmasta.
Taisit heittää vitsinä tai sitten se on joku kuulemasi kaupunkitarina kymmenien vuosien takaa?
Ääää sori, en lukenut otsikkoa! Mutta jos vaihtoehtona olisi oma asuntovaunu/auto niin paljon mieluummin reissaisin sillä kuin ottaisin riskin joka majoituksen lutikka/syyhy/torakka-tartunnoistaTulisi kalliiksi jos jotain päätyisi kotiin asti.