Opiskelijat joutuvat myymään seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Onpa surullista, lieneekö syynä hallituksen leikkaukset vai haluavatko elää leveämmin? Ainahan opiskelijabudjetilla eläminen on ollut kituuttamista jollei käy töissä, varmaan vaikuttaa myös se että vuokrat ja elinkustannukset ovat nousseet niin paljon.

Ikävä juttu. Tulee mieleen joku aika sitten kohua herättänyt kansanedustaja Anu Kantola, joka kertoi kirjassaan myyneensä itseään opiskeluvuosinaan. Jutun jälkeen en siedä naista silmissäni mediassa. Lähes kaikilla naisilla on ollut vaikeita vuosia taloudellisesti, mutta niistä on selvitty ilman seksin myyntiä.
Luultavasti ap. on kaasupena ja haluaa ärsyttää palstalaisia.

Ikävä juttu. Tulee mieleen joku aika sitten kohua herättänyt kansanedustaja Anu Kantola, joka kertoi kirjassaan myyneensä itseään opiskeluvuosinaan. Jutun jälkeen en siedä naista silmissäni mediassa. Lähes kaikilla naisilla on ollut vaikeita vuosia taloudellisesti, mutta niistä on selvitty ilman seksin myyntiä.
Luultavasti ap. on kaasupena ja haluaa ärsyttää palstalaisia.
Ei edes luultavasti mutta Alepa haluaa ilmiselvästi aina aloittaa riitelyn joka ketjussa penojensa ja markojensa nimiä nostamalla ja haukkumalla.

Itse aina haluat nimitellä kirjoittajaa ja saada hänet ärsyyntymään. Olisi maailman 8. ihme, jos kaasupena olisi onnistunut kirjoittamaan elämänsä ensimmäisen asiallisen saateviestin linkilleen.
Hällä on ihan jatkuva ärsytystila päällä ja jos se hetkeksi raukeaa niin kyllä hän kaivaa jostain jotain esiin että raukeaminen olis mahdollisimman lyhytaikaista

Ikävä juttu. Tulee mieleen joku aika sitten kohua herättänyt kansanedustaja Anna Kontula, joka kertoi kirjassaan myyneensä itseään opiskeluvuosinaan. Jutun jälkeen en siedä naista silmissäni mediassa. Lähes kaikilla naisilla on ollut vaikeita vuosia taloudellisesti, mutta niistä on selvitty ilman seksin myyntiä.
Luultavasti ap. on kaasupena ja haluaa ärsyttää palstalaisia./ nimen korjaus

Tästä kommenyista saa hyvöt naurut.
Otetaan Melanuasta mallia ja kerrotaan kenen kanssa ei ole ollut suhdetta.
Minä aloitan ekana. Minulla ei ole ollut minkäänlaista suhdetta palstan kaasupenaan.

iS
15:03
Tannerilainen-nm
Ei kai kukaan usko ettei Trump tiennyt puolisonsa menevän kameroiden eteen? Melanian ja Donaldin arki on hyvin valvottua ja avustajia pyörii mukana joka asiassa. Tv-esiintyminen vaatii järjestelyjä jotka tuskin pysyvät salassa perhepiirissä. Puhumattakaan ulostulon ja sen sisällön vaatimista neuvotteluista presidentin aseman kannalta pariskunnan kesken.

Mutta ottakaa mallia naiset. Siitä vaan kertomaan julkisuuteen keneen ei ainakaan ole ollut suhdetta.
Vastaa viestiinHyvin sanottu (33)

Tästä kommentista saa hyvät naurut.
Otetaan Melaniasta mallia ja kerrotaan kenen kanssa ei ole ollut suhdetta.
Minä aloitan ekana. Minulla ei ole ollut minkäänlaista suhdetta palstan kaasupenaan.

iS
15:03
Tannerilainen-nm
Ei kai kukaan usko ettei Trump tiennyt puolisonsa menevän kameroiden eteen? Melanian ja Donaldin arki on hyvin valvottua ja avustajia pyörii mukana joka asiassa. Tv-esiintyminen vaatii järjestelyjä jotka tuskin pysyvät salassa perhepiirissä. Puhumattakaan ulostulon ja sen sisällön vaatimista neuvotteluista presidentin aseman kannalta pariskunnan kesken.

Mutta ottakaa mallia naiset. Siitä vaan kertomaan julkisuuteen keneen ei ainakaan ole ollut suhdetta.
Vastaa viestiinHyvin sanottu (33)

Veikkaan että OF on syynä tähän ainakin osittain? Vilauttelu on helppoa rahaa ja kun tottuu tiettyyn elintasoon, on sen ylläpitämiseksi ehkä matalampi kynnys ajautua prostituutioon - voisiko olla?

Tämä on täysin Kokoomuksen ja Perussuomalaisten tahtotila ja tavoite.

On hallituksen politiikkaa.

Yrittäjyys on hieno asia ja työllistää näin itsensä.

Muistakaa opiskelijat , köyhät, työntekijät, sairaat äänestää kys. puolueita OrpoPurraa jatkossakin.

Tämä on täysin Kokoomuksen ja Perussuomalaisten tahtotila ja tavoite.

On hallituksen politiikkaa.

Yrittäjyys on hieno asia ja työllistää näin itsensä.

Muistakaa opiskelijat , köyhät, työntekijät, sairaat äänestää kys. puolueita OrpoPurraa jatkossakin.
👍 Minua nauratti iltauutissa toimittaja Anna Kariston raportti Saksasta. Hän puhui äärioikeistolaisista sielunveljistä. Saksan persuilla ei mene hyvin ja sama tilanne Suomessa.
Sääli Orpoa kun puhui soopaa työttömien mahdollisuudesta tehdä töitä menettämättä osaa päivärahoistaan.
Hänellä oli luultavasti blackout studiossa.Samaa asiaa on jauhettu hyvin kauan, joten kyllä hän oikeasti tiesi asian.