V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olet hauska parodiatyyppi tällä palstalla. Pilaile myös kaasupenan kustannuksella.Pitäisi laittaa korkki kiinni mut manjaana manjaana..hik stna
rummåmummå olis sulle parasta ryyppyseuraa HIK PRSKLESPitäisi laittaa korkki kiinni mut manjaana manjaana..hik stna
Kaasupena tarkoitti sivupersoonaansa, joita on lukemattomia.rummåmummå olis sulle parasta ryyppyseuraa HIK PRSKLES
mustukaa molemmat niin voitte sopia ryyppyreissuistanne keskenään
Ole onnellinen ettei ole omakohtaista kokemusta juopoista. Alkoholismi on tunne-elämän sairaus. Yksi yksi tilkka viinaa, ja vuosikymmenien raittius on mennyttä.Haluaisin alkaa seuraamaan jotain rappiostriimaajaa, suosituksia? Kyllä, tiedän että on arveluttavaa siksi ajattelinkin sellaista tyyppiä, joka ei seuraamisesta hyötyisi eikä olisi minun vika että joisi enemmän. Ja seuraamisella tarkoitan somea, lähelle en uskaltaisi ketään juoppolallia mennä![]()
no on sulla tosiaan huikeet taidot kun pystyisit tosta vaan muuttumaan ikiwanhasta mätisäkistä nuoreksi ja kauniiksi tsainaksiYksi miksi en suostu on sakkolihaikäinen tsaina.
Miehet taitaa olla useimmin alkoholisteja mutta tiedän tapauksia että todella paha luontoinen nainen saa miehen ottamaan ihan liikaa kuppia ja eroamaan itse suojeluvaistonsa ansiosta. Vastaavasti hyväluontoinen nainen voi kyllä saada miehen laittamaan korkin kiinni eli kyllä voi rakastaa raittiksi.Ole onnellinen ettei ole omakohtaista kokemusta juopoista. Alkoholismi on tunne-elämän sairaus. Yksi yksi tilkka viinaa, ja vuosikymmenien raittius on mennyttä.
Käy AA tai Al-Anon-kokouksissa jos päihdetyö kiinnostaa.
Suosittelen pysymään visusti erossa päihdeongelmaisista. Vain he itse voivat auttaa itseään. Ketään ei voi rakastaa raittiiksi.
Totta! Ja alkoholismi voi kehittyä tai pahentua voi puoliso kontrolloi ja nalkuttaa liikaa.Miehet taitaa olla useimmin alkoholisteja mutta tiedän tapauksia että todella paha luontoinen nainen saa miehen ottamaan ihan liikaa kuppia ja eroamaan itse suojeluvaistonsa ansiosta. Vastaavasti hyväluontoinen nainen voi kyllä saada miehen laittamaan korkin kiinni eli kyllä voi rakastaa raittiksi.
Niinpä. Eikö olis aika lopettaa nalkutus rummosta?Totta! Ja alkoholismi voi kehittyä tai pahentua voi puoliso kontrolloi ja nalkuttaa liikaa.
NeitiSetis on ihan hyvä vaihtoehto.Haluaisin alkaa seuraamaan jotain rappiostriimaajaa, suosituksia? Kyllä, tiedän että on arveluttavaa siksi ajattelinkin sellaista tyyppiä, joka ei seuraamisesta hyötyisi eikä olisi minun vika että joisi enemmän. Ja seuraamisella tarkoitan somea, lähelle en uskaltaisi ketään juoppolallia mennä![]()