V
vierailija
Vieras
..?Syitä oli aika monia. Siitä tietää, että on turha kaivata, kun mitään ei ole tarkoitus edistää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
..?Syitä oli aika monia. Siitä tietää, että on turha kaivata, kun mitään ei ole tarkoitus edistää.
Kenelle?Syitä oli aika monia. Siitä tietää, että on turha kaivata, kun mitään ei ole tarkoitus edistää.
Mitä maanantaina tapahtuiTäytyy kai vetää johtopäätökset siitä maanantaisesta.
Joo, tutustutaan rauhassa ensin. Voin maksaakin seurasta. Mulle on ehdotettu tämmöstä. En lämmennyt.Kaivattu taitaa luulla, että pitäisi suinpäin hypätä suhteeseen jos on tekemisissä. En mä mitään sellasta vaadi. Ihan rauhallisesti vaan tai miltä nyt tuntuu.
Joskus sekin voi olla myöhäistä. Kannattaa toimia ajallaan tai aika ajaa ohi..Ihan normaali jutustelu olis ollut hyvä alku. Tai jatko.
Kiva, että tuo varmistuskysymyksen lause on "Minä rakastan sinua".
Sitten se ei ole sen arvoinenkaan ollut koskaan. SivuJoskus sekin voi olla myöhäistä. Kannattaa toimia ajallaan tai aika ajaa ohi..
Sama varmistus.
Olisi ehkä ollut. Nyt tulee vain päitä tippumaan. Sen vuoksi jätän välistä. On muita kaivattuuni liittymättömiä asioita hoidettavana vielä tämän elämän aikana. En tahdo sotkea häntä näihin millään tavoin. En tavoin, että olisimme ikinä tekemisissä. Sivusta.Ihan normaali jutustelu olis ollut hyvä alku. Tai jatko.
Kiva, että tuo varmistuskysymyksen lause on "Minä rakastan sinua".
Sille, joka listan laittoi.Kenelle?
Toimitko itse vai odotitko passiivisena? SivuJoskus sekin voi olla myöhäistä. Kannattaa toimia ajallaan tai aika ajaa ohi..
Sama varmistus.
Olisi kyllä hyvä tutustua.Kaivattu taitaa luulla, että pitäisi suinpäin hypätä suhteeseen jos on tekemisissä. En mä mitään sellasta vaadi. Ihan rauhallisesti vaan tai miltä nyt tuntuu.