V
vierailija
Vieras
En tiedä kekä on Pentti?Onko Pentillä huono aamu?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En tiedä kekä on Pentti?Onko Pentillä huono aamu?
Ei siellä tainnut kummallakaan olla vapaa-aikaa juurikaan, mutta varmasti ovat ehtineet tapaamaan. Älä ole idiootti.Kaikkea voi sanoa, mutta enpä usko et tuolla mitenkään vapaa-aikaansa liittyen viettävät yhdessä aikaa.
Etpä voi tietää tai todisteet pöytään että.Ei siellä tainnut kummallakaan olla vapaa-aikaa juurikaan, mutta varmasti ovat ehtineet tapaamaan. Älä ole idiootti.
Eihän anna.Sekin collab tulee joo, mut stoorissa K antaa jo maistiaisia TML:stä.
Nyt kyllä minäkin tipahdin? Kiinan? Öööö.Boyfriend biisi laitettu Kiinan suuntaan. K haikailee perään, kun siellä on nyt bf.
Te ootte ihan pihalla täällä.
Vastailet trollille, pölö.Nyt kyllä minäkin tipahdin? Kiinan? Öööö.
Laitapa itse todisteet, etteivät ole nähneet. MIksi eivät olisi. Bbnos on yhdellä tilillään tiktokissa ainakin laittanut videota kun hän tanssii ja hehkuttaa Kärtsän keikkaa. Halusi nähdä sen tietysti. Muutenkin ilmiselvästi tykkäävät toisistaan.Etpä voi tietää tai todisteet pöytään että.
Kroaatti on taas Kiinassa.Nyt kyllä minäkin tipahdin? Kiinan? Öööö.
Äläpä sinä pölö sekaannu. Minä haluan tietää.Vastailet trollille, pölö.
Voi sinua pölö, kun et osaa seurata oikeita ihmisiä.Vastailet trollille, pölö.
Blääh. Tää olikin taas tää tyhmä tyttispakottaja.Kroaatti on taas Kiinassa.
Xi Jinping?Boyfriend biisi laitettu Kiinan suuntaan. K haikailee perään, kun siellä on nyt bf.
Te ootte ihan pihalla täällä.
Antaahan. Oi mikä vuosisadan rakkauslaulu tämä TMLEihän anna.
Tää on kyllä typerin pakotus palstalla. Tää influkroaattiBlääh. Tää olikin taas tää tyhmä tyttispakottaja.
Mikä tuo on? Tämeenlinna?Antaahan. Oi mikä vuosisadan rakkauslaulu tämä TML
Tästä on olemassa pari stooria sen yhden artistin tilillä. Nostavat kuppia porukalla ja naureskelevat.Etpä voi tietää tai todisteet pöytään että.
Uuh, lempeä, mutta ankara bearXi Jinping?
Tuu mun luo. K laulaa sitä uudessa stoorissa.Mikä tuo on? Tämeenlinna?
Ainakin kauniimpi ku se pakotettu kuntovalmentaja.Tää on kyllä typerin pakotus palstalla. Tää influkroaatti
Niin ehkä sulle, joka et tajua että naiset kiinnostaa Kta.Blääh. Tää olikin taas tää tyhmä tyttispakottaja.
TrolololTuu mun luo. K laulaa sitä uudessa stoorissa.
EIks sillä oo kakaroitakinAinakin kauniimpi ku se pakotettu kuntovalmentaja.
Tästä oli olemassa pari stooria, mut niitä ei enää löydy instassa. Jos ei joku fani ottanut talteen.Ei siellä tainnut kummallakaan olla vapaa-aikaa juurikaan, mutta varmasti ovat ehtineet tapaamaan. Älä ole idiootti.
Olipas kivan kuuloinen TML, en vaan ihan kaikista sanoista saanut selvää.Tuu mun luo. K laulaa sitä uudessa stoorissa.
En tiedä, voi olla yksi, niihän on Behmilläkin, johka väititte K:n ihastuneen.EIks sillä oo kakaroitakin