"Tämän lähiön asukkaista jo yli 40 prosenttia on ulkomaalaistaustaisia – ”Meinasin saada sydänkohtauksen”"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Maksumuurin takainen juttu. Kuvista ei selviä mistä seudusta on kyse. Olen onnekas, kun sain aikoinaan asunnot myytyä hyvään hintaan.
Yle aamun keskustelussa talousasiantuntija Elena sanoi suorat sanat nykyhallituksen tekosista. Eipä ihme, että säätytalon edustalla yhdellä naisella on pahvilapussaan kuva Suomi-neidon hautakummusta.

Maksumuurin takainen juttu. Kuvista ei selviä mistä seudusta on kyse. Olen onnekas, kun sain aikoinaan asunnot myytyä hyvään hintaan.
Yle aamun keskustelussa talousasiantuntija Elena sanoi suorat sanat nykyhallituksen tekosista. Eipä ihme, että säätytalon edustalla yhdellä naisella on pahvilapussaan kuva Suomi-neidon hautakummusta.
Pahvilapussa lukee hyvinvointivaltio 1917-2026, eli pahvilappua kädessään pitävä uskoo pääministeripuolue SDP:n tuhoavan Suomen hyvinvointivaltiona seuraavalla hallituskaudella.

Eläimet hylkäävät poikasensa, jos ihminen tulee häiritsemään pesärauhaa. Ihminen on myös eläin. Normaali reaktio tuhon aikana. Kauhuhallitus on saanut aikaan paniikkireaktion.
Vuonna 1968 suomalaiset naiset viimeksi synnyttivät keskimäärin 2 lasta ja sen jälkeen SDP on ollut mukana liki jokaisessa hallituksessa, joten SDP on luonut kauhua naisten synnytyshaluihin.

Vuonna 1968 suomalaiset naiset viimeksi synnyttivät keskimäärin 2 lasta ja sen jälkeen SDP on ollut mukana liki jokaisessa hallituksessa, joten SDP on luonut kauhua naisten synnytyshaluihin.

Suurin syy on maailmantilanne ja ilmastonmuutos.
Hyvin moni nainen toteaa tilanteen toivottomuuden eikä halua saattaa maailmaan jälkikasvua elämään kauheuksia.
Olen seurannut aktiivisesti maailmantilannetta eikä se hyvältä näytä vaikka olisi kuinka optimisti.

Yhteistyössä