Heippa osaisitko kertoa jotan halpaa ja kivaa tekemistä kolmetoista vuotiaalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9MM.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jätskille menoa minäkin olisin ehdottanut, juttelette koira-vainaasta jos tyttö tahtoo - voi olla että on vielä liian varhaista. Tai vaikka pieni piknik, pääasia että olet läsnä ja kuuntelet ❤️ Lemmikin menettäminen voi olla tosi raskasta, etenkin teinille.

Jätskille menoa minäkin olisin ehdottanut, juttelette koira-vainaasta jos tyttö tahtoo - voi olla että on vielä liian varhaista. Tai vaikka pieni piknik, pääasia että olet läsnä ja kuuntelet ❤️ Lemmikin menettäminen voi olla tosi raskasta, etenkin teinille.

❤️

Menetin itsekin rakkaan lemmikin tuossa iässä, ja seuraavana päivänä oli koulukuvaus. Kuvasta paistaa suuri suruni!

Ja hei kiitos. Ku lapsen äitilt tuli viesti et koira kuoli keksi jotain kivaa tytölle. Mennään jätskille ku kerran huomen aurinko paistaa vaik on kylmempää. Loput hilut sijoitan pokeriin ja koitan voittaa. Viime kuu meni sitkutellessa voittaessa pikku viiden kymmenen pennin ja egen turnauksii. Nytkin neljä egee vaan pelitilillä mut koht alkaa kahen egen omppu turnaus jonka oon voittanut monta kertaa. Ja kiitos iskälle ku vuosia sitten kävin siel pesee pyykkiäni nih iskä oli aina sujauttanut puuropakettei. Arvostan nytkun ei oo ruokaa nih puuro ja hampunsiemenet vika hätävara ja puuroa riittää. Mut kylhän pelkän puuron syöminen puuduttaa enkä oo joutunut kunnon testiin sen saralla nyt on voita ja kilo sokeria edellinen paketti kesti kaksivuotta.

Piknikkiä mäkin mietin. Mut budjetti olis max 20€ mitä sil sais piknikille?

Makeita ja suolaisia keksejä, mehua/limua, viinirypäleitä, karkkia?
Noniin hyvä idis toi karkki ehkä tyttö saa viel valita irttari hyllyst karkkia jos yöllä mietityttää ni saa ainakin suun makiaksi. Mut joo toi oikeesti sai miettiin et kylhän niitä pieniä tekoi voisi tehdäjust jos se kerran voi ehkä piristää. Mut mun ongelma on kun en itte tartte mitään sen kummempaa piristystä et tarvis tuoda jotain joo nih sit ei osaa ajatella et toinenkaan tartteis mitään. Mut muistanko et välillä voi muistaa toista jollain kival pienel eleel vai mennäänkö vaan sen kummemmin ajattelematta ja jos oikeesti tuntuu siltä ni sit tekee jotain? Hei mikä voisi olla joku muu hedelmä nyt?

Leipokaa yhdessä vaikka munkkeja tai sämpylöitä ja syökää ne parvekkeella. Tai askarrelkaa ranneketjut?
Naah mä oon huono leipuri ja en tiiä osaisko tyttökään. Senkin ois hyvä oppii ruuanlaittoo ja oon sanonutkin sille ettei yht huono kuin iskänsä. Noh parveke on sotkuses kunnos. Tuli pieni äksidentti mut laitoin tuhkiksest säkkiin natsoi ja menin sit omaan huoneeseen jonkun ajan kuluttua herään et hirvee haju ja partsilt tuoruaa savuu nih vettä sinne ja ne natsat menin veden mukana pitkin poikin noh ei oo enään kuin rännissä. Mut sinne paloi mun mittava röökireservi