V
vierailija
Vieras
Slovenia ei ole iso viisumaa.No niin tai Slovenia. Kuka pöllö noita muutenkaan katsoo?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Slovenia ei ole iso viisumaa.No niin tai Slovenia. Kuka pöllö noita muutenkaan katsoo?
Sinä, sinä, sinä.No minä asetun mielummin kiusattujen puolelle, kuten Erika ja Tiina. Aika lailla ketjun aiheen ohi myös menee tämä, no J:n ystäviä toki.
Entäs Dz kiusaaminen?No minä asetun mielummin kiusattujen puolelle, kuten Erika ja Tiina. Aika lailla ketjun aiheen ohi myös menee tämä, no J:n ystäviä toki.
Ja kiusaat itse muita, just just.No minä asetun mielummin kiusattujen puolelle, kuten Erika ja Tiina. Aika lailla ketjun aiheen ohi myös menee tämä, no J:n ystäviä toki.
Ja kaikkien muiden naisten? Valikoiva kiusaustutka kekätossarilla.Entäs Dz kiusaaminen?
No vois ajatella että jos ovat nyt päättäneet jollain tavalla asian julkistaa, niin varmaan sitten B:kin kohtapuolin kertoo jossain seurustelevansa. Sit ei tietysti ole epäilystäkään enää asiasta.Mitä hiton potaskaa, ei todista asian liittyvän B:hen yhtään mitään.
Miks ne ylipäätään tuolla Balkanilla aina tivaa noita seurusteluasioitaNo vois ajatella että jos ovat nyt päättäneet jollain tavalla asian julkistaa, niin varmaan sitten B:kin kohtapuolin kertoo jossain seurustelevansa. Sit ei tietysti ole epäilystäkään enää asiasta.
Miten sen siitä ”näkee”, kun bamlaa jotain sössönsöö-kieltä?No katsoppa se koko haastatteluvideo niin näet, kyllä hän vahvistaa seurustelevansa.
Ei kerro. Hänellä on faneja.No vois ajatella että jos ovat nyt päättäneet jollain tavalla asian julkistaa, niin varmaan sitten B:kin kohtapuolin kertoo jossain seurustelevansa. Sit ei tietysti ole epäilystäkään enää asiasta.
Muisto isästään, kateellinen.Kritiikkiähän tuo materialismi on. Kertoi tossa aamutoosassa, et isänsä säästi vuosikaudet rahaa ostaakseen auton, eikä ehtinyt tehdä niin, koska kuoli yllättäen, joten perintönä T.T. meni ja osti rahoilla Chanelin laukun. Ja se laukku on hänen arvokkain asiansa.
Kateutta.Määrittää aika pitkälle. Mut huomioina, et miten tätä ko. ihmistä ei saisi muka kritisoida, eikä kommentoitu esim ulkonäköä, kuten täällä tapana on, vaan asiaa, mikä itsessäni ja monessa muussakin herättääinhoa.
Troollolllooo.Kylläpä nyt triggeröidyt, kun Jerestä ja Bojanista puhutaan. On rakastunut pariskunta. Tsemppiä sinulle, riidanhaastaja. Minun elämäni on aina ollut myönteistä ja hyvää. Samaa toivon sinullekin.
Sanoihan B jo jokin aikaa sitte että siviilisäätynsä on sama kuin Krisillä (varattu).No vois ajatella että jos ovat nyt päättäneet jollain tavalla asian julkistaa, niin varmaan sitten B:kin kohtapuolin kertoo jossain seurustelevansa. Sit ei tietysti ole epäilystäkään enää asiasta.
Tämä.Muisto isästään, kateellinen.
Ehän kiusaa, normaalia kritiikkiä on.Ja kiusaat itse muita, just just.
Ai mistä, en Tiinan mollaajille mistään?Olet vain kateellinen.
Näin juuri.Ei kerro. Hänellä on faneja.
Kateelline olet. Ja kiusaaja.Ehän kiusaa, normaalia kritiikkiä on.
Voihan B:llä tietysti olla joku muukin kuin D, mutta tuskin reissais yksinään D:n keikoilla, jos seurustelisi jonkun muun kanssa.Sanoihan B jo jokin aikaa sitte että siviilisäätynsä on sama kuin Krisillä (varattu).
Me puolustamme täällä niitä, joita kiusaat.Ehän kiusaa, normaalia kritiikkiä on.
En ainakaan tuo itse koskaan kyseistä ihmistä esiin, ei ole mitään kiintoisaa hänessä itselleni.Entäs Dz kiusaaminen?
Älä jaksa, toi kuvio on päivänselvä kaikille paitsi parille tossarille.Voihan B:llä tietysti olla joku muukin kuin D, mutta tuskin reissais yksinään D:n keikoilla, jos seurustelisi jonkun muun kanssa.
Lopeta kiusaaminen.En ainakaan tuo itse koskaan kyseistä ihmistä esiin, ei ole mitään kiintoisaa hänessä itselleni.
Niinpä varmaan, eipä ollut kuntovalmentajakaan nostamissa jutuissa yksikään kirjoitus minulta (Ylilaudalta sitäpaitsi valtaosa)Me puolustamme täällä niitä, joita kiusaat.