V
vierailija
Vieras
K fani en oo.Aika sama kekä K-fani kiusaajista olet.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
K fani en oo.Aika sama kekä K-fani kiusaajista olet.
No ei ole mitenkään niin suosittu suomalaisille enää etteikö voisi.Ei se taida olla vieläkään valmis kapakkaan ainakaan yksinään. Vaikka hype on laantunut, kyllä kahjoja riittää edelleen kameroiden.
Eihän ole höpö höpö lässyn lää.
Eihän ole höpön löpön pippapää.
Possumainen possumainen possumainen possumainen.
Eihän ole seli seli lässyti lää.
Eihän ole heko heko läskipää.
Va jakki va jakki va jakki va jakki va jakki.
Eihän ole vajaaälyinen pippapää.
Eihän ole höpön löpön lässyti lää.
Läskiperse vammainen pippapää.
Possumainen possumainen possumainen possumainen.
Eihän ole, ystävät kollegat ystävät kollegat höpön löpön pippapää.
Eihän ole, aidot tunteet aidot tunteet läskipää.
Haukotus haukotus haukotus haukotus typerä lehmä pippapää.
Peukutus peukutus peukutus peukutus lässyn lää.
Juna meni ohi, kun mies tuli vastaan.
Mies mies, pelottava mies.
Yök yök yök yök yök yök yök.
Pelottava mies.
Sössön sössön lässyti lää.
Höpö höpö, heko heko pippapää.
Tämähän edistyy, kiitos!
Käärijä kommentoi Akylasin tik tokkiin "you are my babe" Akylas hakee kovasti huomiota Klta. Tuokin postaus tik tokissa oli otsikoitu, että if lady Gaga and käärijä had a child.
Hän tarkoitti sitä videon aasia, pöljä.Käärijä kommentoi Akylasin tik tokkiin "you are my babe" Akylas hakee kovasti huomiota Klta. Tuokin postaus tik tokissa oli otsikoitu, että is lady Gaga and käärijä had a child.
No ei ole mitenkään niin suosittu suomalaisille enää etteikö voisi.
Ja saa sitä Käärijältä. Kohta on Bojan historiaa. Akylas on Käärijän seuraava poikaystävä.Käärijä kommentoi Akylasin tik tokkiin "you are my babe" Akylas hakee kovasti huomiota Klta. Tuokin postaus tik tokissa oli otsikoitu, että is lady Gaga and käärijä had a child.
Viisut on täysin turha tapahtuma. Akylas taitaa olla rakastanut Jereen. Jonkun pitäisi saada hänet ymmärtämään että Jere on hetero.Turha jätkä tuo Akylas. Mitenkähän kauan K:n pakka pysyy kasassa näiden kaikenmaailman häntäheikkien perässäkiskomisessa.
Ei enää jaksaisi näitä mammojen poikaystävä juttuja.Ja saa sitä Käärijältä. Kohta on Bojan historiaa. Akylas on Käärijän seuraava poikaystävä.
Mutta Akylas on Jereb babeViisut on täysin turha tapahtuma. Akylas taitaa olla rakastanut Jereen. Jonkun pitäisi saada hänet ymmärtämään että Jere on hetero.
Kukahan tässä pöljä on! Käärijä mainittiin TAAS Akylasin postauksessa, eli hän hakee Kn huomiota. Ei ollut kyse siitä aasista, aasi!Hän tarkoitti sitä videon aasia, pöljä.
Hiljaa, pönttö.Kukahan tässä pöljä on! Käärijä mainittiin TAAS Akylasin postauksessa, eli hän hakee Kn huomiota. Ei ollut kyse siitä aasista, aasi!
Käärijä itse flirtailee miehille tai tässä tapauksessa Akylasille. Sä et voi tietää että Käärijä on hetero. Käärijä voi hyvinkin tykätä miehistä ja naisista.Viisut on täysin turha tapahtuma. Akylas taitaa olla rakastanut Jereen. Jonkun pitäisi saada hänet ymmärtämään että Jere on hetero.
Kekätossari ainakin on kaikkiruokainen.Käärijä itse flirtailee miehille tai tässä tapauksessa Akylasille. Sä et voi tietää että Käärijä on hetero. Käärijä voi hyvinkin tykätä miehistä ja naisista.
No se tuskin on sun asia kun K itse laittelee viestejä Akylasin suuntaan.Viisut on täysin turha tapahtuma. Akylas taitaa olla rakastanut Jereen. Jonkun pitäisi saada hänet ymmärtämään että Jere on hetero.
Turhaa toivoa antaa K miesparalle. Akylas ei välttämättä ymmärrä että K leikkii hänen tunteillaan.No se tuskin on sun asia kun K itse laittelee viestejä Akylasin suuntaan.
Mä lähinnä mietin että kuinka hiton vanha sä oot. Taidat olla tyrannosaurus Rex, joka jäi hämeenlinnalaiseen luolaan asumaanVähän säälittää ihmiset, jotka tuhlaavat elämäänsä kuuntelemalla esim. Käärijää, kun miettii, että itse kuunteli nuorena kunnon bändejä ja musaa, kuten esim. Lynyrd Skynyrd.
Miettikää nyt pari kertaa hei nolot Kääeijä-”musiikin” diggarit!![]()
Sinusta on ok et K huijaa miehiä. Saa heidät rakastumaan itseensä ja jättää sen jälkeen kuin nallin kalliolle.No se tuskin on sun asia kun K itse laittelee viestejä Akylasin suuntaan.
Vähän säälittää ihmiset, jotka tuhlaavat elämäänsä kuuntelemalla esim. Käärijää, kun miettii, että itse kuunteli nuorena kunnon bändejä ja musaa, kuten esim. Lynyrd Skynyrd.
Ja tiesi vei kompostiin, onneaVähän säälittää ihmiset, jotka tuhlaavat elämäänsä kuuntelemalla esim. Käärijää, kun miettii, että itse kuunteli nuorena kunnon bändejä ja musaa, kuten esim. Lynyrd Skynyrd.
Sinusta on ok et K huijaa miehiä. Saa heidät rakastumaan itseensä ja jättää sen jälkeen kuin nallin kalliolle.