V
vierailija
Vieras
Luojan kiitos.Siinähän mietit, pieleen menee kuitenkin. Eikä ainakaan minun tulevaisuuden murheita, oon käyny poikkaisemassa putket jo.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Luojan kiitos.Siinähän mietit, pieleen menee kuitenkin. Eikä ainakaan minun tulevaisuuden murheita, oon käyny poikkaisemassa putket jo.
Ihan itse ottaneet aiheen puheeksi.Varmaan kumpikin vastannu jollekin perhetoiveista kysyvälle, mikrofonia suuhun työntävälle mammalle jotain ympäripyöreää, etteivät leimaannu antisosiaalisiksi pervor*nkkareiksi.
No eiväthän ole.Ihan itse ottaneet aiheen puheeksi.
Niin ei varmaan kukaan ole halunnut tehdä lapsia kanssasi että.Siinähän mietit, pieleen menee kuitenkin. Eikä ainakaan minun tulevaisuuden murheita, oon käyny poikkaisemassa putket jo.
Näinhän se taitaa olla.Sterilaatioon Suomessa kyllä vaaditaan, että on jo 3 lasta ja on yli 30-vuotias. Tai jos alle 30- vuotias niin pitää olla jokin sairaus jossa raskaus olisi vaarallista
Niin eli olisiko sterilisaatioon syynä sairausSterilaatioon Suomessa kyllä vaaditaan, että on jo 3 lasta ja on yli 30-vuotias. Tai jos alle 30- vuotias niin pitää olla jokin sairaus jossa raskaus olisi vaarallista
Ekaan lauseeseen ja sanan kohdalle korjaus tai.Näinhän se taitaa olla.
Ei vähälahjaisuus ole esteenä lastensaannille.Niin eli olisiko sterilisaatioon syynä sairaus![]()
Ei ole.Niin eli olisiko sterilisaatioon syynä sairaus![]()
Itsestäsikö puhut?Ei vähälahjaisuus ole esteenä lastensaannille.
Kekätossarista puhutaan.Itsestäsikö puhut?
Voi. Vaikka olisi nipsaissut. Yks niistäi harvoista tilanteista, joissa sterilaatio voi pettää!Voiko Bojanin ja Jeren touhuja katsellessa tulla raskaaksi?
Ehkä kekätossari vaan pelkää niitä miehiäNipsaissut on seksihurjastelija! Mitä järkeä siinä muuten olisi. Ei vaikuta kuukautisiinkaan.
En ole sellainen että.Kekätossarista puhutaan.
Tämä vois olla.Ehkä kekätossari vaan pelkää niitä miehiä![]()
No tuskin pelkää kun parittaa niitä 24/7Tämä vois olla.
Käy vaan homopalstoilla, oikeassa elämässä pelkää miehiä.No tuskin pelkää kun parittaa niitä 24/7