V
vierailija
Vieras
Joel, 24, on ylpeästi työtön – ”Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen”
Kuopiolainen Joel, 24, toivoo, että jokainen voisi elää omannäköistä elämää ilman yhteiskunnan paineita.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikä Joelista tekee fiksun?Fiksu nuori mies. toisin kuin tämän palstan alfaa leikkivät otukset.
Koska hän ei ole sinä kaikkien yökötysten huippuotus.Mikä Joelista tekee fiksun?
Suo anteeksi mutta jos meistä jokainen tekisi Joelit niin tämä yhteiskunta romahtaisi. Työkykyinen terve nuori kaveri elää toisten tuottamilla verovaroilla, jotka on pois niiltä, jotka aidosti tarvitsevat tukia.Koska hän ei ole sinä kaikkien yökötysten huippuotus.
Niinpä.Suo anteeksi mutta jos meistä jokainen tekisi Joelit niin tämä yhteiskunta romahtaisi. Työkykyinen terve nuori kaveri elää toisten tuottamilla verovaroilla, jotka on pois niiltä, jotka aidosti tarvitsevat tukia.
Olin Joelin ikäinen aikoinaan ja työelämässä. Kahdessa työssä ja suunnittelin jatko-opintoja. Tuossa iässä ihminen ei vielä tiedä mitä haluaa elämältään. Luin jutun kunnolla. Joel hakee töitä ja opiskelupaikkaa. Asia ei selviä vain videon katsomisella.Suo anteeksi mutta jos meistä jokainen tekisi Joelit niin tämä yhteiskunta romahtaisi. Työkykyinen terve nuori kaveri elää toisten tuottamilla verovaroilla, jotka on pois niiltä, jotka aidosti tarvitsevat tukia.
Kyllä mä vaan tiesin.Olin Joelin ikäinen aikoinaan ja työelämässä. Kahdessa työssä ja suunnittelin jatko-opintoja. Tuossa iässä ihminen ei vielä tiedä mitä haluaa elämältään. Luin jutun kunnolla. Joel hakee töitä ja opiskelupaikkaa. Asia ei selviä vain videon katsomisella.
Jotkut tietää ja jotkut ei. Sinä siis tiesit jo nuorena, että sinusta tulee tämän palstan maanvaiva ja riesa.Kyllä mä vaan tiesin.
Kyllä mä vaan tiesin.
Viidentoista vanha voi saada jopa luvan omistaa ampuma-aseen.Hieman ristiriitaista jos 24 vuotias ei ole vielä riittävän kypsä päättämään mitä tekee. Yhteiskunnan mukaan 17 vuotias on riittävän kypsä saamaan ajokortin ja äänestysoikeuttakin yritetään saada 16 vuotiaille, 18 vuotias ja nuorempikin on oikeutettu avioitumaan.
Totta. Mitenkäs se rikosoikeudellisuus 15 v?Viidentoista vanha voi saada jopa luvan omistaa ampuma-aseen.
Se, mikä sinusta ei tee.Mikä Joelista tekee fiksun?
Älä pilaa pahanilman palstakoksupersujen hyvää öyhötystä.Olin Joelin ikäinen aikoinaan ja työelämässä. Kahdessa työssä ja suunnittelin jatko-opintoja. Tuossa iässä ihminen ei vielä tiedä mitä haluaa elämältään. Luin jutun kunnolla. Joel hakee töitä ja opiskelupaikkaa. Asia ei selviä vain videon katsomisella.
Hieman ristiriitaista jos 24 vuotias ei ole vielä riittävän kypsä päättämään mitä tekee.
Jutun lukemalla selviää kyllä että on tehnyt myös töitä ja on opiskellut. Alkuvuodesta keskeyttänyt opinnot ja hakenut myös syksyksi kouluun. Ketätäpä ne työt itsessään nyt niin hirveästi kiinnostaisi. Jos ne herkkua olisi niin herrathan ne tekisi.
Sehän on muutenkin vaan hyvä jos osa porukasta on työttömänä miellellään niin ainakin teoriassa jää ne vähäiset vapaat työpaikat halukkaille. Siinä voittaa sekä työttömät että työnantajat.
Joel hakee töitä vain sen takia jotta saa työmarkkinatukea.Joel hakee parhaillaankin töitä, ja hänellä on myös työttömyysviranomaisen asettama työnhakuvelvoite. Työnhaku on edellytys sille, että saa työttömyystukea.
Kauheeta syrjintää kun ei saa loisia veronmaksajien piikkiin.Tällä kertaa se on "Joel" tuo vihakiimaa nostattava oikeistohallituskaudella säännöllisesti esiintuotava "oleskeluyhteiskunnan"(tm) "elämäntapatyötön"(tm) jolla myydään syrjivää ja leimaavaa leikkauspolitiikkaa