V
vierailija
Vieras
Laitoin googleen sen vinkissä olevan lauseen + partiolaiset. Ilman partiolaisia sain vain strategiaa.Saitko tuo n 2.1 10,10 jotenkin väännettyä, saiskos rautalankaa ?
Tuo ra 8 ei kyllä aukene….
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Laitoin googleen sen vinkissä olevan lauseen + partiolaiset. Ilman partiolaisia sain vain strategiaa.Saitko tuo n 2.1 10,10 jotenkin väännettyä, saiskos rautalankaa ?
Ra 8 on yleissana opetuksesta. Mulla puuttuu vielä se yläoikealla rajalla oleva irrallinen 10 pääsanastaLaitoin googleen sen vinkissä olevan lauseen + partiolaiset. Ilman partiolaisia sain vain strategiaa.
Ra 8 on yleissana opetuksesta. Mulla puuttuu vielä se yläoikealla rajalla oleva irrallinen 10 pääsanasta
Pakko kysys mitä vihje sanaa tarkoitat, ruudussa olevaa vai tekijän ?Laitoin googleen sen vinkissä olevan lauseen + partiolaiset. Ilman partiolaisia sain vain strategiaa.
Onnistuis sittenkinPakko kysys mitä vihje sanaa tarkoitat, ruudussa olevaa vai tekijän ?
Ryöväriduuma2.1
kes juh 13 ryö liit
Kiitos, mutta mun tekoäly ei tuota piilopaikkaa tahdo löytää, vaikka millä sanoilla hakisi...Se irrallinen 10 on jatkoa sille ja-alkuiselle, jonka perässä on kaareva viiva. Jossain se vinkattiin, ja tekoäly sen minulle löysi. Vinkki oli muistaakseni piilopaikka, helpommin ehkä piilotuspaikka ko. Ja:ssa.
.. ja sitten yhtäkkiä tekoälylläkin välähti mitä olin hakemassaKiitos, mutta mun tekoäly ei tuota piilopaikkaa tahdo löytää, vaikka millä sanoilla hakisi...
1.2. tuotanto koilliseen 9 (lav alapuolella) T....stoJaahas, en tajunnut, että tekoälyllä voipi ratkaista, en siis käytä tekoälyä relluihin enkä muutenkaan tarvitse tekoälyä, omilla aivoilla yritän pärjätä.
Minä kävin kirjastossa tänään, kirjoista löytynee kaikki muut puuttuvat 5 sanaa paitsi:
1.2. tuotanto koilliseen 9 (lav alapuolella)