V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voidaa me tehä niinkin että mä päätän poppareista. Mut sit päätän ihan kaiken niistä. Kuten kulhon mistä niitä syödään. Koska onhan estetiikka siis tärkeää leffaa katsoessaMikäköhän leffa sieltä on tulossa, kun en tiedä ollenkaan sun mausta.![]()
En siis ollenkaan tiedä mitään tuollaisesta tapahtumasta tai herkuista mutta ostin just makean paidan. En oikein tiedä mikä väri tää tarkalleen on, ehkä kinuskiTieks tää sivusto mainostaa mulle jotain street food -tapahtumaa Nokialla, ja mainoksessa on tollanen joku herkku, missä on päällä suklaa- ja kinuskikastiketta, tai siltä ainakin näyttää. Tekis mieli tuotakin maistaa. Onkohan täällä muutki persoja makealle?
Voidaa me tehä niinkin että mä päätän poppareista. Mut sit päätän ihan kaiken niistä. Kuten kulhon mistä niitä syödään. Koska onhan estetiikka siis tärkeää leffaa katsoessa![]()
Rakastan sua myös jonnekin sinne toiseen ulottuvuuteenRakastan sinua ja rohkeimmalle lupa omia.
Hah, naurahdin sulle sivulta kekseliäs neuvokas.(≧▽≦)
Naurahdin tälle.
✓ Ei.✓
En mainosta
Angry Birdsejä.
sE
Sivusta. Mun kultsi on Roviolla töissä.Hah, naurahdin sulle sivulta kekseliäs neuvokas.
Harhaiselle tääkin osuu niin pahasti.
Harhaiselle tääkin osuu niin pahasti.Hyvää yötä tai työtä rakas naapurimies.
Luulit rakkautta viihdykkeeksi?Popparit paloi pohjaan, jäätelö väärää ja leffakin floppi. Siinä se. Ei tarttee ootella enää.