V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tää ei oo multa. Oon huomannu että vauvalta vedetään tänne viestejä joita trollataan.Löysin tien eteenpäin. Lopullinen päätös toi valtavan helpotuksen. Ansaitsen parempaa. Hyvästi.
Ei ole. Nimiä ei suomenneta.Jezebel? Se on suomeksi Iisebel.
Sua ilman en saata olla, tule jo eläämääni, elä piilottele ittiäis, luoksein käy, rakastan siua.Sinä![]()
Joko sait viimein unen päästä kiinni Rakas Enainen? Nuku hyvin. Uni on paras lääke.~
Niin hellyttävä.
x
~
Sama havaintoTää ei oo multa. Oon huomannu että vauvalta vedetään tänne viestejä joita trollataan.
Saisinpa sinut vierellein. Nyt hyvää yötä.Kaipaan läheisyyttä ja lämpöä. Peittoon on tyytyminen.![]()
Pääasia että olet onnellinen, olet varmasti mukava tyyppi oikeassa elämässä. Hyvää äitienpäivää sullekin.Antti on mun mielikuvitustaJa tosiaan uskon, et noi vauvelilla luulee mun juttuja todeksi
![]()
Raamatulliset nimet suomennettiin jo 1500 luvulla. Jopa suljetun osaston väärinymmärrettyjen nerottarien ja kokemusasiantuntijoiden luulisi tietävän tämän.Ei ole. Nimiä ei suomenneta.
Joko sait viimein unen päästä kiinni Rakas Enainen? Nuku hyvin. Uni on paras lääke.
Raamatulliset nimet suomennettiin jo 1500 luvulla. Jopa suljetun osaston väärinymmärrettyjen nerottarien ja kokemusasiantuntijoiden luulisi tietävän tämän.