V
vierailija
Vieras
Nimenomaan on viime aikoina monissa haastiksissa puhunut, etä tarvii yksinoloa.mä veikkaan et seukkaa. ei se osaa olla yksin. tai ainakin oon saanut sellaisen kuvan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nimenomaan on viime aikoina monissa haastiksissa puhunut, etä tarvii yksinoloa.mä veikkaan et seukkaa. ei se osaa olla yksin. tai ainakin oon saanut sellaisen kuvan.
Ei ole tyhmää. Kyllä seurustelun aloittaminen vaatii aikaa tutustumiseen ja yhdessäoloon. Mitäs seurustelua sellainen on, että et näe koskaan. Ei siinä kipinä säily.Musta yks tyhmimpiä sanontoja on "ei ole aikaa seurustelulle". Todellinen match antaa just energiaa, eikä laske monena päivänä viikossa kyhnätään ja tiskataan
Älä veikkaa enää koskaan, kun olet niin huono siinä.mä veikkaan et seukkaa. ei se osaa olla yksin. tai ainakin oon saanut sellaisen kuvan.
Oletko taas käyttänyt tekoäly-yhteenvetoa. Ihan oikeitakin vastauksia löytyy helposti googlaamalla.Ruotsin edustaja Felicia Eriksson (Fröken Snusk) käyttää maskia useista eri syistä:
- Sosiaaliset syyt ja ahdistus (kärsinyt lapsuudesta asti)
-Taiteellinen valinta ja mystiikka (aiemmasta Fröken Snusk urasta inspiroituneena)
-Yksityisyyden suoja (yksityisyyttä tuova, joskin yksinäinen, mutta taiteellisesti merkittävä valinta)
Tietysti, helpoin tapa lyhentää siitä ja ihan on oikea vastaus tämä(kin)Oletko taas käyttänyt tekoäly-yhteenvetoa. Ihan oikeitakin vastauksia löytyy helposti googlaamalla.
Ei anna oikeaa kuvaa ja tekoälyteksti on aina tyhjää shaibaa ja sanhelinää.Tietysti, helpoin tapa lyhentää siitä ja ihan on oikea vastaus tämä(kin)
Ei ole tyhmää. Kyllä seurustelun aloittaminen vaatii aikaa tutustumiseen ja yhdessäoloon. Mitäs seurustelua sellainen on, että et näe koskaan. Ei siinä kipinä säily.
Älä veikkaa enää koskaan, kun olet niin huono siinä.
Antaapas, mikäs tossa vastauksessa ois muka väärää, sen verran paljon oon Feliciasta lukenut ja taustat tiedän.Ei anna oikeaa kuvaa ja tekoälyteksti on aina tyhjää shaibaa ja sanhelinää.
Siinä kuule just säilyy! Konstit on monet
Niinpä! Siksi vaikkapa eri maissa asuminen ei haittaa yhtään.Siinä kuule just säilyy! Konstit on monet
Saatat olla oikeilla jäljillä.Mä veikkaan että se pyörittää kahden karusellia, ihan luvan kanssa
Saatat olla oikeilla jäljillä.
Nolottaa, kun Suomella taas joku silikoniblondi toista vuotta peräkkäin viisuissa.
Tissit töröllä kuuskymppisellä, huoh.
Äläpä nyt viisastele ja yleistä. Ei pidä paikkaansa. Tiedän monta hiipunutta tarinaa.Siinä kuule just säilyy! Konstit on monet
Vai pätevä. Onni voi potkaista ketä vain, enkä nyt trollimummoja uskoisi muutenkaan.Täällä palstalla on todistetusti yksi pätevä veikkaaja![]()
No heheheehee.Niinpä! Siksi vaikkapa eri maissa asuminen ei haittaa yhtään.
Ei ne punnuksia tarvitse, silarit pistetty ylöspäin, jotta mummeli voi niillä ratsastaa. Noloa Suomelle.No pitäskö niihin pistää kilon punnukset, että roikahtelisi niinkuin sulla
Trollollooo vaan.Saatat olla oikeilla jäljillä.
Näin, mutta Erikalla aidot kylläkin.Tissit töröllä kuuskymppisellä, huoh.
Ja kuinka paljon kasvoja muokattu!Nolottaa, kun Suomella taas joku silikoniblondi toista vuotta peräkkäin viisuissa.
Ei ole, samanlainen muokattu akka kuin Lindakin.Näin, mutta Erikalla aidot kylläkin.