V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Festarit, kapakkaillat, seuramatkat, laivaristeilyt, messut, halvat ravintolaruoat,
kylpylässä lusmuilu...
Aika hyvä lista. Lisäisin vielä festarien lisäksi muut esitykset. Teatterit, konsertit, elokuvat, urheilumatsit.Festarit, kapakkaillat, seuramatkat, laivaristeilyt, messut, halvat ravintolaruoat,
kylpylässä lusmuilu...
Lisään kokonaisuutena suomalaisen:Jos Kaija Koo kuuluisi radiosta. No onneksi sellaista vahinkoa ei pääse tapahtumaan niillä kanavilla joita lähinä kuuntelen![]()
Kohdata livenä sekunnin murto-osan ajan palstan riiviö Rummo-jankkaaja.
Jos jonkun mielestä tämä on fiksua ja hauskaa niin vesiperä ei ole. Nostelet näitä juttujasi selkeästi ärsyttääksesi jotain kirjoittajaa, jonka kirjoituksista olet ottanut nokkiisi. Tämä ei lopu niin kauan kun jatkat. Anna olla ja ole sinä se joka tämän pelin lopettaa.Tavata spurgumummo Alepassa ölisemässä.
Super-Setis nykyinen Rummo-jankkaaja kai potee kaunaa noin viisi vuotta sitten lakkautetun keskustelupalstan ajoilta.Jos jonkun mielestä tämä on fiksua ja hauskaa niin vesiperä ei ole. Nostelet näitä juttujasi selkeästi ärsyttääksesi jotain kirjoittajaa, jonka kirjoituksista olet ottanut nokkiisi. Tämä ei lopu niin kauan kun jatkat. Anna olla ja ole sinä se joka tämän pelin lopettaa.
Super-Setis nykyinen Rummo-jankkaaja kai potee kaunaa noin viisi vuotta sitten lakkautetun keskustelupalstan ajoilta.
Tuskin olen loukannut häntä kirjoituksillani yhtä pahasti kuin hän minua palstahistoriansa aikana.
Jotain hyvääkin on poikinut hänen pyllykärpäsenä surinastaan.
Minä ja moni muu olemme oppineet, ettei mitään kannata kertoa elämästään netissä.
Netistä löytyy runsaasti asiallisia sivuja, jos on avun tarpeessa.
Eikö Rummiksen ole jo aika käydä pisulla, pestä hampaat ja mennä nukkumaan? Aamulla heräät varhain lukemaan uutisia miksi Suomi taas jäi vaille pisteitä.
Peukutan omaa viestiä.
Mikään maailmassa ei ole kamalampaa kuin pyllykärpästen surina nettipalstoilla.
Tuo. Tavata ees teoriassa ja kauhuajatuksena palstan spugemummo riittää jo syyksi köyden rasvaamiseenTavata spurgumummo Alepassa ölisemässä.