K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Uk ja itävalta oli sysip askoja🤣 Samoin se pukamaranga renkutus
No ei olleet UK ja Itävalta mitenkään paskoja. Hyviä tanssibiisejä, Tanzschein humoristinenkin.
Bangaranga sen sijaan ihan karsea. Jossain hehkutettiin sen saaneen K-pop -vaikutteita ja hehkuttaja vammaisesti piti sitä hyvänä asiana 🤪
Ei morjens jos Viisuissa edetään siihen epäaidon paskan suuntaan.

No ei olleet UK ja Itävalta mitenkään paskoja. Hyviä tanssibiisejä, Tanzschein humoristinenkin.
Bangaranga sen sijaan ihan karsea. Jossain hehkutettiin sen saaneen K-pop -vaikutteita ja hehkuttaja vammaisesti piti sitä hyvänä asiana 🤪
Bangaranga on hyvä biisi. Siitä kertoo sekä juryjen että yleisön äänet. Suut nyt suppuun vaan, jos itse et ymmärrä. Se on taitava ja iskevä moderni biisi, jossa kuuluu paikallinen musiikkikulttuuri.
Tässä on ihan hyvä analyysi

Taidat olla jämähtänyt johonkin pliisuviisuosastolle, etkä vain ymmärrä.

Bangaranga on hyvä biisi. Siitä kertoo sekä juryjen että yleisön äänet. Suut nyt suppuun vaan, jos itse et ymmärrä. Se on taitava ja iskevä moderni biisi, jossa kuuluu paikallinen musiikkikulttuuri.
No ei todellakaan ole hyvä biisi. Täyttä paskaa ja esityskin illan huonoimpia. Ärsyttävän renkutuksen tasolla oli.

Kirjoitus on hyvä esimerkki Keisarin uusista vaatteista, jossa alastomasta paskasta on pakko leipoa jotain hyväksyvää sanottavaa sen kiimassa, ettei Israel voittanut.

Yhteistyössä