V
vierailija
Vieras
Ei ole mitään leikkiä. Voisitko olla kommentoimatta sivusta? En tunne sinua.Just. Lopeta tuo typerä leikkisi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ole mitään leikkiä. Voisitko olla kommentoimatta sivusta? En tunne sinua.Just. Lopeta tuo typerä leikkisi.
Pelkäsin henkeni puolesta.Et halunnut sitä reittiä vai mitä ajattelit siinä?
Laita joku tunniste niin ei sekoitu, koska täällä on toinenkin aktiivinen kirjoittamassa.Äläkä välitä mun tuiskahduksista, tietyt aiheet meinaa mennä ihon alle, mut yritän kehittyä koko ajan tässä, tunnepuoli vaan vastaa vähän liikaa ajoittain…
Ei multa. En pyytele nyt anteeksi. Olen pettynyt tähän tilanteeseen kaikkinensa. nnÄläkä välitä mun tuiskahduksista, tietyt aiheet meinaa mennä ihon alle, mut yritän kehittyä koko ajan tässä, tunnepuoli vaan vastaa vähän liikaa ajoittain…
Varo vaan jos otat. Löydän vielä tieni sänkyysi sieltäNainen, pitäsköhän ottaa sut mun uniin riehumaan?
Murre?Löytäisitpä sä tiesi mun sänkyyni..kuin kaivatulle kirjoitan
kuinka monta kirjainta on sanassa koira, huoh, miten tämäkin sivusto näistä jutuista mua muistuttaa..