K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sanoppa joku muu artisti/bändi, joka menestyy noin hyvin maailmalla suomen kielellä? Kyseessä on karisma ja tarttuvat biisit 💚 ei kaadu edes kielimuuriin
Miksi sanoisin, kun en minä ole se, joka hehkuttaa hänen käyttämää suomen kieltä? Musiikin perusteella artistit menestyvät. Ei kai täältä nyt ole niin kummoisesti englanniksi laulaviakaan menestyjiä ulkomailla ollut? Pl ehkä joku Nightwish.

Ei tainneet Joksut tulla vielä torstain-koneella? Itse veikkaan edelleen lauantaita.
Ois iloinen yllätys, jos tulisivat jo huomenna, mutta sitten heidän ois pakko lähteä joltain muulta kentältä.

Miksi sanoisin, kun en minä ole se, joka hehkuttaa hänen käyttämää suomen kieltä? Musiikin perusteella artistit menestyvät. Ei kai täältä nyt ole niin kummoisesti englanniksi laulaviakaan menestyjiä ulkomailla ollut? Pl ehkä joku Nightwish.

Ei se kyllä ihan noinkaan mene. Jos yhtään seuraat listoja ja maailmalla kiertäviä artisteja, harvinaisilla kielillä harvoin pärjää.

Voisi mainita vaikka HIM, Hanoi Rocks, The Rasmus, Alma, Children of Bodom, Stratovarius, Sunrise Avenue, Bomfunk MC´s, Amorphis, Sonata Arctica, The 69 Eyes esimerkiksi. Vaikka itse ehkä et ole näistä kuullut, niin aika hyvin ovat menestyneet myös ulkomailla.

Oi voi, onpas huonosti kuunneltu Joksujen uutta biisiä, nyt mummot äkkiä luukuttamaan, ettei pojille tule paha mieli.
Se on vähän sellainen biisi, että vaatii useamman kuuntelukerran, että jää mitään mieleen. Sen jälkeen se kertsi on kyllä mielestäni ihan toimiva. Sellainen kappale, että kun tulee keikalla, niin uutuudenviehätyksessään uppoaa minuun ihan varmasti.

Voisi mainita vaikka HIM, Hanoi Rocks, The Rasmus, Alma, Children of Bodom, Stratovarius, Sunrise Avenue, Bomfunk MC´s, Amorphis, Sonata Arctica, The 69 Eyes esimerkiksi. Vaikka itse ehkä et ole näistä kuullut, niin aika hyvin ovat menestyneet myös ulkomailla.
Oon kuullut ja tiedän heidän sinne päässeen, mutta onko se nyt sitten menestystä on toinen asia...

Yhteistyössä