V
vierailija
Vieras
Olen lähdössä vihermyymälään, onko jotain kasveja tai kukkia mitä ei kannata vielä ostaa? Kasvihuonetta ei ole enkä jaksaisi suojaan nostaa yöksi. Paprika, chilit, mansikat, pärjääkö jo Etelä-Suomessa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oot varmaan käynyt jo siellä?Olen lähdössä vihermyymälään, onko jotain kasveja tai kukkia mitä ei kannata vielä ostaa? Kasvihuonetta ei ole enkä jaksaisi suojaan nostaa yöksi. Paprika, chilit, mansikat, pärjääkö jo Etelä-Suomessa?
Ostin vain kukkia, ja varmuuden vuoksi edukkaita sellaisia niin ei harmita jos halla veisiOot varmaan käynyt jo siellä?
Mitä löysit?
Istutin juuri Astereita, kun niitä tuli valtavan paljon - pienimmät tällä kertaa, ettei harmita, jos halla purasee.Ostin vain kukkia, ja varmuuden vuoksi edukkaita sellaisia niin ei harmita jos halla veisiDaalioita, petunioita, verenpisaran, orvokkeja jne. Ihmettelin kun ei ollut vielä vihannesten taimia myynnissä, ehkä olen sitten aikaisempina vuosia hakenut vasta viikon-pari myöhemmin
![]()