K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Bojan ei tuo ikinä mahdollista naisystäväänsä Suomeen koska ei halua tehdä sitä lemppari keikkamaansa faneille. Ja haluaa keskittyä Jerppaan ilman häiriötekijöitä🥰
Jos Dz olisi mennyt Suomeen, hän olisi ollut hyvin paljastunut fanien edessä. Hän luultavasti halusi B:n ja J:n viettävän nuo kolme päivää yhdessä jutellen asioista ystävinä (ei mitään seksuaalista, trollit).

Eli ilmoitti sen aluksi vai, ei näy videoilla sellaista, tarvi siis hengähdystauon.
Voi sua pöhelöä, Monet artistit tekee joskus eri versioita biiseistä, eikä niitä tarvitse ilmoittaa yleisölle. Normaalisti jokaisella on korvat ja jonkunlainen järki päässään. Muutamasta muustakin biisistä oli erilainen versio tai mashup. Kyse on konsertin kokonaisuudesta ja siihen haluttiin tällainen riisuttu versio. Ei kannata alkaa arvostelemaan keikkaa, jos katselet vain näitä pätkiä, jolloin et tajua kokonaisuutta mihin tietty biisi sijoittuu.

Jos Dz olisi mennyt Suomeen, hän olisi ollut hyvin paljastunut fanien edessä. Hän luultavasti halusi B:n ja J:n viettävän nuo kolme päivää yhdessä jutellen asioista ystävinä (ei mitään seksuaalista, trollit).
Höps, slovanian broski on katsellut Joostin ja Kärpän touhuja sivusta kiimaisena kuin kili.🥵 Ja lopuksi otettu mukaan. Tsiila on jo unohdettu

Katoin Erikan wiwiblogsin haastattelun, miten se voikin olla niin vaivaannuttava. ”Hupsista istuin mikin päälle” ja seksi-ilme perään. Koko haastattelun kiherteli vaivaannuttavasti ja yritti jotain seksiposeja. Uuh.

No en, näyttää vaan ettei osaa oikeassa sävelessä laulaa.
No eihän se osaakaan. Koko sävellaji, ei edes yksittäinen sävel, seilaa laulaessa kuin paatti lainehilla. En tiedä onko millään laulunopettajalla keinoja niksipakkia korjata tuota.

Mun ukolla on sama ongelma, sinänsä sääli, Käärijällähän olisi kaunissävyinen ääni, kun laulaa puristamatta luonnolliselta korkeudeltaan.

No eihän se osaakaan. Koko sävellaji, ei edes yksittäinen sävel, seilaa laulaessa kuin paatti lainehilla. En tiedä onko millään laulunopettajalla keinoja niksipakkia korjata tuota.

Mun ukolla on sama ongelma, sinänsä sääli, Käärijällähän olisi kaunissävyinen ääni, kun laulaa puristamatta luonnolliselta korkeudeltaan.
Niinpä siis kuulehan ton nyt selkeästi, minä oon ollut musikaalinen ihminen aina itse ja huutolaulut selvästi sujuu paremmin, jos onkin tarkoitus puhelaulaa niin ei sellainen auvaudu täysin randomeille katsojille myös (kuten ei se Maamme laulukaan) Nyt löysin tollaisen koko konsertin videoinnin ilman taukoja niin voi toki kattoo uudestaan, mutten usko sen selviävän mitenkään paremmin kokonaisuuteen sopivaksi tästä.

Kumpikaan teistä ei ilmeissesti ollut keikalla ja silti muna huurussa esitätte asiantuntijaa. Kyse on Kärtsän omista biiseistä, jotka on räätälöity hänen omaan äänialaansa. Samalla lailla jokainen ammattitaitoinen biisitiimi toimii omille artisteilleen. Kärtsä laulaa ihan nuotilleen eikä seilaa minnekään.

Yhteistyössä