K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vantaalaisen vokaalit tuli tukena nauhalta myös.
Oletko katsonut pelkästään videon? K lauloi ihan livenä myös Vantaalaisen, omin korvin sen kuulin. Veikkaus Areena on tunnettu siitä, et siellä on äänentoistoa vaikea saada toimimaan joka paikassa kunnolla. Jotkut valitti, että joissakin biiseissä vokaalit jäi basson alle varsinkin vierailijoiden mikeistä. Itsellä oli hyvä säkä ja miksaukset toimi hyvin.

Mulle Käärijän musiikissa ja keikoissa ei oo kyllä mitenkään tärkeintä, että laulaako hän jokaisen nuotin puhtaasti tms. Jos näitä jaksat täällä viestistä toiseen nillittää, niin hän ei varmasti oo sun juttu ja voit alkaa seurata jotain muuta. Itselle noin miljoona kertaa tärkeämpiä juttuja on esim se energia ja välittömyys jotka hän tuo lavalle, ja myös biisit itsessään. Lisäksi K todellakin laulaa hänen musiikkiinsa aivan riittävän hyvin ja hänellä on kaunis pehmeä ääni.

En tiedä mistä noi Tavastia jutut on lähteneet mutta kuulostaa tosi oudoilta, joten ehkä joku keksii ihan omasta päästään. Tai sitten jotain työntekijää siellä v itutti että joutui sunnuntaina töihin, vaikka itse saikin siitä tuplapalkan.

Paikka oli kuitenkin melko lailla täysi, huomattavasti enemmän näyttää olevan lippuja vielä esim lähes kaikille seuraavan kuukauden keikoille siellä. Tosin yleisö vaan biletti täysillä pelkän musiikin voimlla niin ehkä juomia ei myyty toivotusti.
Jodelista. Joksujen kanavalla on eilen laitettu keikan jälkeen aloitus, jossa puhutaan näitä samoja asioita. Yleisestikin ollut nihkeitä ainakin eilen järkkärit ja baarihenkilökunta. No joo, eivät varmasti pidä kaikista esiintyjistä mutta pitäisi sitä olla ammattimainen ja jättää tuollaisessa tilanteessa oma mielipide sivuun.

Jodelista. Joksujen kanavalla on eilen laitettu keikan jälkeen aloitus, jossa puhutaan näitä samoja asioita. Yleisestikin ollut nihkeitä ainakin eilen järkkärit ja baarihenkilökunta. No joo, eivät varmasti pidä kaikista esiintyjistä mutta pitäisi sitä olla ammattimainen ja jättää tuollaisessa tilanteessa oma mielipide sivuun.
Keikkaa siinä ei joka tapauksessa arvosteltu niinkuin tänne on vääristeltynä tuotu että.

Olen aivan rakastunut Käärijään. Onnekas on se kuka hänet saa puolisokseen. Lottovoittaja. Niin kaunis ihminen. Harmittaa että se en tule olemaan minä, mutta se on vain tyydyttävä kohtaloon.

Minä tarkoitin Joksujen kohdalla, sinä itse vertasit fanitusta sietämiseen, joten kerrot omasta kokemuksestasi
Minä-muotoa ei tainnut olla eli äläpäs vääristele, veikkaan et joksut on monelle aika paljon helpompi fanituksen kohde, K faneilla riitaisempaa, osa vihaa Häärijää ja niin pois päin kekä kuuluu crewn tai sit mietitään ja paritellaan sen yksityiselämän suhteen.

Yhteistyössä