V
vierailija
Vieras
Ja sinä sen sijaan kuulostat pelkästään uteliaalta.Kyseisen henkilön sellaiset syyt, pöntelö.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja sinä sen sijaan kuulostat pelkästään uteliaalta.Kyseisen henkilön sellaiset syyt, pöntelö.
Aiemmin on mode kertonut väliaikaisesta poistamisesta. Nyt on hipihiljaa eli jotain on käynyt.Kyseisen henkilön sellaiset syyt, pöntelö.
Ihan on oikein toimittu, häiritseehän se muuta yleisöä.Kyllä on mennyt herkäks. Ei hän siinä ketään yleisössä olevaa uhannut.
Bn uusin seurattu tili on huvila Bosniassa, ovat varmaan tseikun kanssa siellä paraikaa.Molemmat ovat alkaneet seurata toisiaan hiljattain.
Aiemmin on mode kertonut väliaikaisesta poistamisesta. Nyt on hipihiljaa eli jotain on käynyt.
Mitä tarkoitat?Aiemmin on mode kertonut väliaikaisesta poistamisesta. Nyt on hipihiljaa eli jotain on käynyt.
Jep häiritsee ja kyllä myös esiintyjiä tulee kohdella hyvin.Ihan on oikein toimittu, häiritseehän se muuta yleisöä.
Kolmenneksi uusin Bojanilla tämä.Molemmat ovat alkaneet seurata toisiaan hiljattain.
Yrittää väkisin vääntää lisää draamaa.Mitä tarkoitat?
Ei pitäisi häiritä kyllä. Se ei ollut Pilvet keikka. Pilviä voi häiritä, mutta yleisöä ei. Muilla saa olla eri mp.Ihan on oikein toimittu, häiritseehän se muuta yleisöä.
Ei voi olla mikään pakko.Jep häiritsee ja kyllä myös esiintyjiä tulee kohdella hyvin.
Juuri sen haluaisin itsekin tietää. La-su -yönä tapahtunut poistaminen ja mitään sellaisia kommentteja ei ilmeisesti ole ollut discordissa, mitkä tähän ovat voineet johtaa.Mitä tarkoitat?
Yhtälailla se lämppäri on esiintyjä, oletko tyhmä, kuten joksutkin K:n areenalla.Ei pitäisi häiritä kyllä. Se ei ollut Pilvet keikka. Pilviä voi häiritä, mutta yleisöä ei. Muilla saa olla eri mp.
Oliskohan lauantain tapaamisen seurauksena.Molemmat ovat alkaneet seurata toisiaan hiljattain.
Mikä on LW-keissi? Sori jos tää on tyhmä kysymys, mutta oon kiitollinen jos joku jaksaa vastata.Alkaa nähdä sen LW-keissinkin uudessa valossa näiden perusteella
Luonnollisesti.Oliskohan lauantain tapaamisen seurauksena.
Löytyy kun googlaa hänen nimimerkilläänMikä on LW-keissi? Sori jos tää on tyhmä kysymys, mutta oon kiitollinen jos joku jaksaa vastata.
Toisten fanien yksityisasiat eivät kylläkään kuulu tänne.Mikä on LW-keissi? Sori jos tää on tyhmä kysymys, mutta oon kiitollinen jos joku jaksaa vastata.
Buun huutelun ei pitäisi olla vaaraksi yhtään kellekään.Yhtälailla se lämppäri on esiintyjä, oletko tyhmä, kuten joksutkin K:n areenalla.
Hän huuteli paljon muutakin ja jatkuvasti.Buun huutelun ei pitäisi olla vaaraksi yhtään kellekään.
Ei ole tavallisesti aikuisen ihmisen käytöstä, tässä asiassa minä en kyseistä ihmistä puolustele.Buun huutelun ei pitäisi olla vaaraksi yhtään kellekään.
Ei ollut ei. Itse hilluin yömyöhään keikan jälkeen ja päivitin näitä sivuja ja keskustelua ei enää lopussa ollut yhtään.Juuri sen haluaisin itsekin tietää. La-su -yönä tapahtunut poistaminen ja mitään sellaisia kommentteja ei ilmeisesti ole ollut discordissa, mitkä tähän ovat voineet johtaa.
Ja avaa reddit-keskustelu ja sieltä ensimmäisestä vastauksesta linkki.Löytyy kun googlaa hänen nimimerkillään
Noh, ei ehkä ole miellyttävää käytöstä, mutta ei ole kyllä vaaraksikaan kenellekään.Ei ole tavallisesti aikuisen ihmisen käytöstä, tässä asiassa minä en kyseistä ihmistä puolustele.
Kuten? Ja mitä meinaa jatkuvasti? Se ei kuulunut taaemmas kyllä laisinkaan. Tosin mulla on aina kuulonsuojaus keikoilla.Hän huuteli paljon muutakin ja jatkuvasti.