Kasariketju, kerro muistosi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Parhaita kasarisarjoja oli kotimaiset Tankki täyteen ja Pulttibois! Ai että, muistatteko Pekka Saurin Yölinjan? Nauhoitettiin sitä kavereiden kanssa c-kaseteille ja kuunneltiin aina seuraava viikko uutta lähetystä odotellessa :D

Tärkein unohtui edellisen sivun selvityksestäni eli 1989 Berliinin muuri murtui ja tapasin mieheni. Hän kuulemma heti tiesi, että haluaa minun kanssani naimisiin ja lapsia. Hänen silloinen suhteensa päättyi siihen iltaan.

Ekat kännit tuli vedettyä vanhempien viinakaapista pöllityillä juomilla, jotka pantiin retkipulloon :D Kaikki sekaisin siis. Ei ollut kovin hyvää, mutta ajoi asiansa. Aika pian sitten saatiin joku vanhempi hakemaan Alkosta juomia, siitä on peräisin kammoni valkoviiniä kohtaan, se oli jotain Feteascaa, makeaa itäblokin viiniä, joka aiheutti mojovan päänsäryn. Vanhemmat antoivat mun kotona juoda viiniä 15v. synttäreistä alkaen ruuan kanssa, siksi monet kaveritkin halusivat tulla meille "syömään". Se oli ihan iso lasillinen punkkua, mutta väkeviä ei tarjottu, vaikka aikuiset olisivat juoneet sellaisen kahvin kanssa.

Ekat kännit tuli vedettyä vanhempien viinakaapista pöllityillä juomilla, jotka pantiin retkipulloon :D Kaikki sekaisin siis. Ei ollut kovin hyvää, mutta ajoi asiansa. Aika pian sitten saatiin joku vanhempi hakemaan Alkosta juomia, siitä on peräisin kammoni valkoviiniä kohtaan, se oli jotain Feteascaa, makeaa itäblokin viiniä, joka aiheutti mojovan päänsäryn. Vanhemmat antoivat mun kotona juoda viiniä 15v. synttäreistä alkaen ruuan kanssa, siksi monet kaveritkin halusivat tulla meille "syömään". Se oli ihan iso lasillinen punkkua, mutta väkeviä ei tarjottu, vaikka aikuiset olisivat juoneet sellaisen kahvin kanssa.

Todellakin.. 😁 Samat "sekoitukset" tehty täälläkin, ja Feteasca muistissa 😂

Parasta kasarilla oli ylioppilaslakki ja sitten opiskelu ja opiskelijaelämä. Olimme opiskelukavereiden kanssa discohileitä ja lähes kaikkina arki-iltoina jossain discossa.
Mitä huonoa 🤔 en muista ehkä se että erehdyin menemään naimisiin väärän ihmisen kanssa. Kotimainen kasarimusa ei kiinnostanut. Kävin Mike Oldfieldin, Jarren, Claptonin... konserteissa.

Parasta kasarilla oli ylioppilaslakki ja sitten opiskelu ja opiskelijaelämä. Olimme opiskelukavereiden kanssa discohileitä ja lähes kaikkina arki-iltoina jossain discossa.
Mitä huonoa 🤔 en muista ehkä se että erehdyin menemään naimisiin väärän ihmisen kanssa. Kotimainen kasarimusa ei kiinnostanut. Kävin Mike Oldfieldin, Jarren, Claptonin... konserteissa.
Minäkin olin discohile. Sitten aloin käydä Tanssiopiston tunneilla. Spotify soittaa sen ajan musiikkia. Mukava löytää hittibiisejä, joita en silloin kuullut missään.

Mikä oli teidän vakiopaikka discohileet? Meillä se oli pääsääntöisesti Arkadia.
Eniten kävin kotini lähellä olevassa suositussa discossa. En halua kertoa sen nimeä. Kerran joku mies oli katsonut liikehdintääni tanssilavalla ja tuli sitten sanomaan, että tanssin vain itselleni. Sisuunnuin siitä ja aloin käydä tanssitunneilla.
Opettajana urheilustadionin tanssisalilla oli amerikkalinen afronainen. Voi hitsi kun saisin samanlaisen energiabuustin takaisin millainen olin nuorena. Kävin päivätyössä, iltaisin sivutyössä ja monenlaisissa harrastuksissa.

Yhteistyössä