V
vierailija
Vieras
Ja minttusuklaa80-luvulla juotiin sinisiä enkeleitä, ampiaisia, lumikenttien kutsuja, rommikolaa ja dry martineja tai ainakin meidän opiskelijaporukat joi. Oma suosikki oli sininen enkeli.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja minttusuklaa80-luvulla juotiin sinisiä enkeleitä, ampiaisia, lumikenttien kutsuja, rommikolaa ja dry martineja tai ainakin meidän opiskelijaporukat joi. Oma suosikki oli sininen enkeli.
Olin myös Dingo-fani, ja olen yhä. Yläasteella 80-luvulla en kehdannut sitä myöntää vaan kävin kavereilta salaa keikoilla.Jos pitäisi valita yksi sana mikä tulee kasarista mieleen, se on DINGO!
Ja minttusuklaasekoitettiin maitoon ja oli niin pahaa että hammastahnakin oksetti pitkään sen jälkeen, enkä vieläkään pysty syödä Fazerin minttusuklaakonvehteja.
Ihailin ranskalaista laulajaa Mireille Mathieu ja opiskelin ranskaa Työväenopistossa. Lookini oli lähes samanlainen kuin laulajalla. Paljon ulkomailla työmatkoilla reissaava miestyökaverini kerran sanoi, että olen ranskalaisempi kuin ranskalaiset itse.
Kävimme puolisoni ja pienen lapsemme kanssa työmatkalla Euroopassa. Pariisissa tytär sairastui ja lensimme kotiin. Puoliso kävi Eiffel-tornissa ja ajoi sitten autolla takaisin Suomeen. 1980-luku on täynnä ihania muistoja.
Valoisaa ja ihanaa aikaa.
Pikeepaidat, purjehduskengät, neonvärit - ai kauhea!
Pitäisi katsoa Miami vice pitkästä aikaa, boxi löytyy hyllystäJust ne ja pinkit värit! Sit tuli olkatoppaukset myös miesten takkeihin Miami Vice -tyyliin![]()
Olkatoppaukset naisilla oli aivan järkyttävääJust ne ja pinkit värit! Sit tuli olkatoppaukset myös miesten takkeihin Miami Vice -tyyliin![]()
Mitä feeluu kasarin fledoissa?Olkatoppaukset naisilla oli aivan järkyttävääja ne kasaritukat!