V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kekätossarista.Kenestäkä puhutaan?
Ei ollut minun kirjoitus se aiempi edes.Kekätossarista.
Niin sinusta puhuttiin.Ei ollut minun kirjoitus se aiempi edes.
Olisko kuitenkin eturivin artisteja kuten nuo muutkin ja ainoa joka on kv-tunnettu. Ei siellä ole muitakaan uusia kasvoja paitsi tää meemibiisin esittäjä.Kas kun K on vielä päässyt ku näitä hiukan tuoreempiakin kasvoja on.
Eikä puhuttu, vaan kommentin kirjoittaneesta.Niin sinusta puhuttiin.
Puhuttiin, itse kirjoitin kommentin ja sinua tarkoitinEikä puhuttu, vaan kommentin kirjoittaneesta.
Eikös nää muutenkin ole kiekkojoukkueen toivomia artisteja.Olisko kuitenkin eturivin artisteja kuten nuo muutkin ja ainoa joka on kv-tunnettu. Ei siellä ole muitakaan uusia kasvoja paitsi tää meemibiisin esittäjä.
Varmasti on, B sanoi että sai sydänsuruista kimmokkeen kirjoittaa levyn biisit. Miksei voisi käsitellä samaa suhdetta eri tyylilajeilla?Ei todellakaan ole Lips Sadiesta. Se biisi on ihan liian synkkä ja epätoivoinen ollakseen kuvaus siitä puolen vuoden pikaromanssista. Vielå kun siitä kirjoitettiin se vitsibiisi Stephanie, niin ne kaksi biisiä ei todellakaan ole samasta suhteesta.
Missä näin sanonut?Varmasti on, B sanoi että sai sydänsuruista kimmokkeen kirjoittaa levyn biisit. Miksei voisi käsitellä samaa suhdetta eri tyylilajeilla?
Tämän kommentin kirjoittajalle noi vastaukset näytti kylläkin olevan. Eikä minulle.Minkä stressin alla he koittivat selviytyä murtumatta? Sitä biisiä ei tod ole suunnattu naiselle.
Sinä et liity kaikkeen täällä kirjoitettuun. Oletko narsisti, kun näin luulet?Tämän kommentin kirjoittajalle noi vastaukset näytti kylläkin olevan. Eikä minulle.